• KillBill

Har du förtroende för regeringen?

Abegayle70 skrev 2018-03-05 12:42:44 följande:

Jag är kapabel att tänka själv och behöver inte ledas av diverse organisationer. Du verkar desperat med att brunsmeta MED med fantasifulla SD kopplingar?

Nåja så fantasifulla är inte kopplingarna. Den fd SD tjänstemannen Putilov, eller vad han nu heter, skriver väl för sajten?
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Bobby Clarke
    Abegayle70 skrev 2018-03-05 12:21:16 följande:

Visst... men ditt parti vill ju regera med dessa, eller har ni ångrat er?

https://youtu.be/-JSxyAOEs-g
  • Abegayle70
    KillBill skrev 2018-03-05 12:50:45 följande:

När jag läser vad du skriver får jag intryck av att du tycker att alla inte ska få utrycka sig.

Så för att jag har synpunkter på att en amatör sågar en doktorand ( och därmed de som medverkade vid disputationen) och ett universitet där hon undervisat innebär att jag är mot demokrati och yttrandefrihet?

Ja det kan du ju tycka om du vill...
    have a dream for breakfast and another one for life
  • Abegayle70
    KillBill skrev 2018-03-05 12:53:10 följande:

Nåja så fantasifulla är inte kopplingarna. Den fd SD tjänstemannen Putilov, eller vad han nu heter, skriver väl för sajten?

Det är möjligt att han gör. Jag läser inte allt som skrivs på nätet...
  • Abegayle70

Nu har de båda islamistiska centerpartisterna sparkats ur partiet. Alltid något, det gick ganska fort.

• fimpen99

Sossarna är duktiga på att skapa jobb,nu kommer etableringsjobben Skrattande
    givetvis ska vi skattebetalare finansiera dessa hittepå jobb.

• KillBill
    fimpen99 skrev 2018-03-05 20:13:58 följande:

Sossarna är duktiga på att skapa jobb,nu kommer etableringsjobben 

När alliansen regerade kostade varje ungdomsjobb som de skapade genom att slopa arbetsgivaravgifterna för ungdomar 1,6 miljoner kronor. Totalt kostade reformen som inte skapade särskilt många nya jobb mellan 17 och 20 miljarder kronor per år. Det är nog ett svårslaget rekord..
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Abegayle70
    KillBill skrev 2018-03-05 12:53:10 följande:
    Du hade fel ...
    Putilov skriver för skamhällsnytt (fd avpixlat)

och får på pälsen av Chang Frick.

https://nyheteridag.se/egor-putilovs-forsvar-bekraftar-precis-det-jag-pastar/
  • Abegayle70
    fimpen99 skrev 2018-03-05 20:13:58 följande:

Sossarna är duktiga på att skapa jobb,nu kommer etableringsjobben Skrattande

Läste precis att lönen för dessa jobb blir 19780:-

Soldater och sjömän i försvarsmakten har precis fått upp sina ingångslöner till 19 000:- (för att riskera sina liv för att försvara landet) det är tydligt vad man tycker att försvara demokratin och mänskliga rättigheter är värt.
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?