• KillBill

Har du förtroende för regeringen?

Abegayle70 skrev 2018-03-05 12:26:39 följande:

M eller MED. KD gick bort när de tog in Bert Karlsson som dragplåster.

Får se vad M har för sig fram till valet. Klara besked önskas Annars blir det MED.

Intressant, MED vars partiledare äger den SD-vänliga publikationen Nyheter Idag. Det stör dig inte att moderaterna säger sig vilja regera med centerpartiet?
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Abegayle70
    KillBill skrev 2018-03-05 12:31:54 följande:

Intressant, MED vars partiledare äger den SD-vänliga publikationen Nyheter Idag. Det stör dig inte att moderaterna säger sig vilja regera med centerpartiet?

Nyheter idag som totalsågar flera SD politiker kallar du SD vänlig. Desperat?

Jo det stör mig. Men det tycks inte störa dig att ditt parti vill regera med dem?
    have a dream for breakfast and another one for life
  • KillBill
    Abegayle70 skrev 2018-03-05 12:28:31 följande:

Javisst . Forskning ska ifrågasättas. Men nu gällde Jerlerups magplask teologi.

Så det är ok att ifrågasätta heberleins uttalanden om etik men inte uttalanden om religion?
  • Abegayle70
    KillBill skrev 2018-03-05 12:35:12 följande:

Så det är ok att ifrågasätta heberleins uttalanden om etik men inte uttalanden om religion?

Var är Jerlerups kunskaper i ämnet? Eller är det ok om man är socialdemokrat?
  • KillBill
    Abegayle70 skrev 2018-03-05 12:34:22 följande:

Nyheter idag som totalsågar flera SD politiker kallar du SD vänlig. Desperat?

Jo det stör mig. Men det tycks inte störa dig att ditt parti vill regera med dem?

Nyheter idag har av Resumé benämnts vara SD-vänlig. Enligt tidskriften Expo kan Nyheter Idag inordnas inom gruppen högerpopulistiska och högerextrema alternativmedia.
  • Abegayle70

http://helenaedlund.se/socialdemokraternas-islamistiska-draksadd/

Mer om S islamistkopplingar.

• Abegayle70
    KillBill skrev 2018-03-05 12:41:02 följande:

Nyheter idag har av Resumé benämnts vara SD-vänlig. Enligt tidskriften Expo kan Nyheter Idag inordnas inom gruppen högerpopulistiska och högerextrema alternativmedia.

Jag är kapabel att tänka själv och behöver inte ledas av diverse organisationer. Du verkar desperat med att brunsmeta MED med fantasifulla SD kopplingar?
  • KillBill
    Abegayle70 skrev 2018-03-05 12:40:28 följande:

Var är Jerlerups kunskaper i ämnet? Eller är det ok om man är socialdemokrat?

Har du problem med demokrati och yttrandefrihet?
  • Abegayle70
    KillBill skrev 2018-03-05 12:43:30 följande:

Har du problem med demokrati och yttrandefrihet?

Nej. Det är ju en socialdemokratisk paradgren.
  • KillBill
    Abegayle70 skrev 2018-03-05 12:47:50 följande:

Nej. Det är ju en socialdemokratisk paradgren.

När jag läser vad du skriver får jag intryck av att du tycker att alla inte ska få utrycka sig.
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?