Jobbar inte själv inom handeln, men jag har full förståelse för ts faktiskt.
Även som vanlig kund stör jag mig något extremt på alla jävla stolpskott som ska hålla på och krångla till det för kassapersonalen jämt.
Hur svårt kan det vara att lägga upp sina varor på bandet och avvakta slutsumman?
Människan bakom kassan gör detta minst 8 timmar per dag, det finns inte en chans i helvete att du skulle kunna göra ett bättre och effektivare jobb från fel sida av bandet.
Och folk som står säkerligen 10 minuter i kö, och när dom sen kommer fram till kassan så ska dom helt plötsligt frenetiskt börja leta efter ica-kort eller rabattkuponger eller nåt tillgodokvitto på 4 öre eller nåt sådant. Ni har ju för fan nyss stått totalt orörliga i 10 minuter, hade ni inte kunnat göra det då?
Och rabattkuponger? Allvarligt? Hur orkar man gå igenom detta enorma trassel för några få kronors rabatt?
Jag lovar dig, om du är typen som ska hålla på och krångla med rabattkuponger och jag står bakom dig i kön nästa gång, säg bara till mig så ger jag dig en hundring kontant om du lovar att kasta dom där jävla kupongerna innan du kommer fram till kassan!
Jag vet att det är oviktigt och jag önskar verkligen att det inte störde mig något så enormt, men det retar verkligen gallfeber på mig. Varför ska jag behöva stå och bränna onödig tid i en kassakö, om det så är bara någon minut, bara för att något miffo inte kan förstå hur en vanlig kassa är tänkt att fungera? Det är ju så jävla enkelt, jag skulle inte kunna krångla till det så mycket som vissa gör om jag ens försökte.