• Redan47

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Ett samtalsrum för oss som äntligen plussat genom olika donationsprogram i Europa o Sverige. Riskgraviditet i en del av landets landsting. Hur bemöts vi? Vi stöttar varandra att ta ansvar för vår hälsa. 
    Många av oss är både 40+ och 45+, där ålder är en riskfaktor. Och hur puffar vi vår självkänsla kring vårt val att skaffa barn och hanterar omgivningens reaktioner. 
    Här finns utrymme att ventilera oro och tankar kring graviditeten, blödningar, immun, blodtryck, mediciner, relationer , och allt mellan himmel o jord.

När vi inte har någon annan att prata med som finns detta rum att sitta i en stund och dela eller bara vara. 

Vi gjorde det! Här är tråden där resan fortsätter mot målet...Baby

• Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
  • weeme
    Lana68 skrev 2015-10-25 10:24:12 följande:
    Du har inte fått foglossning tror du? Bäst att kolla upp så kan du få bälte att ha på dig som underlättar vid rörelse.
    Nä, inte den smärtan det är mer något annat. Jag har ett bälte att ta till om det skulle bli mer varaktigt. Jag har fått otroliga smärtor i ligamenten när de töjer sig (tror de att det är) både denna och förra gången. Skillnaden är att nu jobbar jag inte så jag kan lyssna på kroppen och slipper smärtan för det mesta. BM säger att det är ligament som gör ont "där nere" under magen precis också.
  • weeme

Swede, förlåt att jag skrattar åt ditt elände men en bild på en snopp, lägg upp på FB; vi ska bli fler!! Bilderna är ju så kul att ha, inte för att vi fått vid varje UL men de vi fått är mysiga.

• Rosen 76
    HRE skrev 2015-10-26 11:04:24 följande:

Så här mysigt har vi det!

Åååh vilka sötnosar <3 Vilken glädje!!
  • Frazze
    HRE skrev 2015-10-26 11:04:24 följande:

Så här mysigt har vi det!

Men ååååå vilka små pluttar! Så underbart söta <3 Grattis till er!
  • TyckOmMig

HRE-synd jag inte kan se bilden säkert jättefina...

Någon som vet vad som kan göras åt detta när varken mina bilder eller andra syns länge-mystiskt?!

• JZ79

HRE, så fina ni är <3

TyckOmMig, surfar du på dator eller telefon? Fl-appen på telefonen är kass, jag går in via "safari" istället och då funkar allt som det ska.

• weeme

Men ååå HRE det ser verkligen mysigt ut! GullongarHjärta

tyckommig, jag ser men är bara här via dator...

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus