• Redan47

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Ett samtalsrum för oss som äntligen plussat genom olika donationsprogram i Europa o Sverige. Riskgraviditet i en del av landets landsting. Hur bemöts vi? Vi stöttar varandra att ta ansvar för vår hälsa. 
    Många av oss är både 40+ och 45+, där ålder är en riskfaktor. Och hur puffar vi vår självkänsla kring vårt val att skaffa barn och hanterar omgivningens reaktioner. 
    Här finns utrymme att ventilera oro och tankar kring graviditeten, blödningar, immun, blodtryck, mediciner, relationer , och allt mellan himmel o jord.

När vi inte har någon annan att prata med som finns detta rum att sitta i en stund och dela eller bara vara. 

Vi gjorde det! Här är tråden där resan fortsätter mot målet...Baby

• Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
  • Jag är bara jag
    JZ79 skrev 2015-10-20 22:43:34 följande:
    Nej blodprov ljuder inte smile1.gif Låter bra att ta en dag i taget! När har du tänkt skriva in dig hos
    Bm?
    Har tid den 29:e. Invägning blir en pärs, men vad gör man när man hungrar ihjäl...? Har väl tatt minst 4 av mina 14 "tillåtna" kilon redan... Lågt blodtryck, men det är väl bättre trots allt. Hon var trevlig barnmorskan så det känns ju som jag haft tur där.
  • swede

"Jag är bara jag"...stort grattis och välkommen! Förstår det är många tankar och oro...håller tummarna att det kommer gå bra för dig, du är ju en bra bit på väg nu!

Orolig över dig Redan, tänker massor på dig! Hoppas så att allt gått bra!! Alla tankar till dig!

• TyckOmMig

Redan-väntar så på din uppdatering-tänker på dig massor.Hoppas allt är så bra det kan och att ni bara inte har tid som innan.

• Redan47

Nu trött igen. Skrivit till er igår men det kom tydligen inte upp..... Typiskt.

Skriver senare. Lever o barnen mår mkt bra.

• AaFT
    Redan47 skrev 2015-10-22 10:41:07 följande:

GRATTIS Redan47!!

Kram
  • Frazze
    Redan47 skrev 2015-10-22 10:41:07 följande:

Härligt att läsa! Grattis till mammastatus!
  • Jag är bara jag
    bullenochgrisen skrev 2015-10-22 00:04:52 följande:
    Grattis jag är bara jag! Du har bebis i magen :) ;)
    Det verkar så!  Glad
  • Jag är bara jag
    swede skrev 2015-10-22 09:09:59 följande:
    "Jag är bara jag"...stort grattis och välkommen! Förstår det är många tankar och oro...håller tummarna att det kommer gå bra för dig, du är ju en bra bit på väg nu! Orolig över dig Redan, tänker massor på dig! Hoppas så att allt gått bra!! Alla tankar till dig!
    Tack! Ja,27% avklarade, men lite orolig är jag än förstås och blundar fortfarande på toa.
Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus