Pyret 85 skrev 2015-04-22 21:31:14 följande:
Inte mått illa alls under hela dagen men nu ikväll kom det och vart in och spydde nyss. Dock så har jag haft ont i ländryggen och molvärk. Det är konstigt, de dagar jag mår illa har jag inte ont i ryggen och de dagar jag har ont i ryggen mår jag inte illa. Tur jag inte har bägge samtidigt. Förutom ikväll då 
Har börjat vakna vid 4 varje morgon och kan inte somna om. Jättestörigt!
Har förresten berättat för min lillasyster, min chef och min närmsta kollega. Chefen och kollegan har jag bra kontakt med och eftersom jag mår som jag gör vissa dagar så ville jag att dom skulle veta. De vet även om min mf-historik.
Förresten vad jobbar ni med? Jag är förskollärare och jobbar med de allra yngsta barnen så blir mkt lyft men försöker undvika det.
Uscha, jobbigt med illamående :/ Tar du något mot illamåendet?
För ungefär en vecka sedan började jag också vakna ovanligt tidigt varje morgon, har utan problem sovit som en stock fram till 10, men nu vaknar jag runt 7-8. Jättelustigt :P
Jag tänkte berätta för min storasyster imorgon, är väldigt pirrig! Vi står varandra väldigt nära och jag vet att hon kommer bli Superglad, men ändå är jag lite nervös :)
Vad mysigt, jag har också jobbat på förskola tidigare :) Nu jobbar jag som undersköterska, så det är mycket tunga lyft och långa dagar..