liinaH skrev 2015-04-24 00:57:20 följande:
Går in i vecka 6 idag, fredag. Bli på något sätt lättad när jag läser er kommentarer att Ni inte heller har symptom konstant och att man ibland får känslan om 'där ens finns något'.. har bokat in ultraljud om 3v i vecka nio. Längtar! Har fortfarande ömmade bröst och bröstvårtor, men svullnade/späningen i brösten har lagt sig lite. Har svullen magen,speciellt på kvällarna med den molande värken har försvunnit nästan helt. Men ska vara glad så länge man är symtom fri, tycker synd om dom som mår illa konstant..ush. ser fram emot att berätta för våra föräldrar! :)
Ja visst är det lugnande att höra att det är fler som inte känner av något. Nu går jag bara och väntar på molvärk och förra graviditeten var jag livrädd för missfall när jag kände molvärken. Så lustig man är egentligen!
Var bokar ni ultraljud när ni bokar så tidigt? Jag vet inte ens om det finns någonstans att boka det privat där jag bor. Skulle så gärna vilja göra KUB-testet men det är ju bara för ultraljudet så jag låter bli och får vackert vänta tills RUL.. det är ju en evighet tills dess!