• liinaH

BF slutet av december :)

Hej tjejer!

Jag plussade för någon dag sen och är i v4+1 idag. Det är mitt och min sambos första barn, och vi har BF på självaste julafton. Hoppas att hitta någon som man kan prata med och dela tankar under graviditeten :)

• Svar på tråden BF slutet av december :)
  • Skånetjej01
    liinaH skrev 2015-05-04 13:31:03 följande:

Annars kan man kanske göra en Facebook grupp med folk från denna tråden? Lite mindre än dom andra, plus att vi ligger samma i tiden ? :)

Alla har ju inte fb :)
  • liinaH
    Skånetjej01 skrev 2015-05-04 14:57:38 följande:

Alla har ju inte fb :)

Nej men vissa efterfrågar en fb-grupp, man kan ju inte strunta i det bara för att visa inte har fb? :) jag kommer ändå att stanna kvar här och läsa/skriva! :)
  • kattmatte

Jag jobbar inom kommunala psykiatrin med boendestöd. Vi har inga personlyft alls och det är generellt inte stressigt, men däremot kan den psykiska arbetsmiljön vara påfrestande och det finns en risk för hot och våld. Jag kommer troligen få gravidpenning 60 dagar innan, det har i alla fall kollegor fått tidigare.

• kattmatte

liinaH jag är med i 2st slutna fb grupper som riktar sig till decembermammor :) dom är rätt så mysiga o små, jag kan lägga till dig om du vill, pma mig i så fall :)

• Lizzie09
    liinaH skrev 2015-05-04 13:31:03 följande:

Annars kan man kanske göra en Facebook grupp med folk från denna tråden? Lite mindre än dom andra, plus att vi ligger samma i tiden ? :)

Det låter jättebra! :)
  • skruttan55
    kattmatte skrev 2015-05-04 15:17:26 följande:

liinaH jag är med i 2st slutna fb grupper som riktar sig till decembermammor :) dom är rätt så mysiga o små, jag kan lägga till dig om du vill, pma mig i så fall :)

Jag försöker kontakta dig via Pm men det funkar inte :(
  • Melela

Kattmatte! Skulle du vilja lägga till mig också i fb grupperna? Hur gör man för att skicka pm?

• liinaH

Är det någon som är bra på att skapa och lägga till folk i en hemlig grupp så känner sig manad att skapa en då? :)

• Mera76

Känt lite molvärk i em. Gick på toa nu. Trosorna Totalt nerblödda!!! Molet fortsätter. Sjukvårdsupplysning tror att det är ett missfall. Ska vänta o se om jag ser ett utstött foster, sen ringa MVC imorgon. Har aldrig haft missfall. Fy fan vad det känns.

• Hemlig78

Det finns en hemlig grupp

PM till jezzyca95

liinaH skrev 2015-05-04 15:55:06 följande:

Är det någon som är bra på att skapa och lägga till folk i en hemlig grupp så känner sig manad att skapa en då? :)

Svar på tråden BF slutet av december :)