• liinaH

BF slutet av december :)

Hej tjejer!

Jag plussade för någon dag sen och är i v4+1 idag. Det är mitt och min sambos första barn, och vi har BF på självaste julafton. Hoppas att hitta någon som man kan prata med och dela tankar under graviditeten :)

• Svar på tråden BF slutet av december :)
  • strawberri

Jag mår sååå illa dygnet runt har testat seaband men det funkar ej. Äter ofta men mår illa ändå. Har någon nåt tips? Imorgon ska jag på vul. Hoppas innerligt att det finns något liv därinne. får tidigt vul pga att jag fick ett ma för 1.5 år sedan :(

• fiapia01

Var på mitt första VUL i morse och fick se ett litet fladdrande hjärta. Men jag är tydligen lite tidigare i min grav än vad jag trodde, om vi hade kommit igår så hade vi nog inte sett ngt sa min gyn. Så jag ska dit igen om 2 veckor. Så glad men vågar ändå inte tro det riktigt... Han vill ju ändå att jag ska komma tillbaka..

Är det ngn mer som har fått komma tillbaka och göra två VUL?

• tuuli

Mera76 - jag beklagar, vad synd. Kram!

• Mera76

Tack för omtanken!! Nu ska jag ladda om och hoppas på en härlig sommar...

• Mallanmillis
    fiapia01 skrev 2015-05-05 14:13:00 följande:

Var på mitt första VUL i morse och fick se ett litet fladdrande hjärta. Men jag är tydligen lite tidigare i min grav än vad jag trodde, om vi hade kommit igår så hade vi nog inte sett ngt sa min gyn. Så jag ska dit igen om 2 veckor. Så glad men vågar ändå inte tro det riktigt... Han vill ju ändå att jag ska komma tillbaka..

Är det ngn mer som har fått komma tillbaka och göra två VUL?

Vilken vecka är du i? :)
  • Mallanmillis
    strawberri skrev 2015-05-05 13:50:17 följande:

Jag mår sååå illa dygnet runt har testat seaband men det funkar ej. Äter ofta men mår illa ändå. Har någon nåt tips? Imorgon ska jag på vul. Hoppas innerligt att det finns något liv därinne. får tidigt vul pga att jag fick ett ma för 1.5 år sedan :(

• Sickan15
    Mera76 skrev 2015-05-05 11:25:33 följande:

Varit på gynakuten. Allt är borta. Varit en rejäl avlossning. Tomt är bara förnamnet :/ hoppas det går vägen för er andra. Kram

Beklagar ??
  • Sickan15
    strawberri skrev 2015-05-05 13:50:17 följande:

Jag är också illamånde , konstant!

Har testat sea armband och postafen men inte hjälpt, blir bara trött av postafen. Nu tipsade barnmorskan om ingefärskapslar samt b6 tabletter. Så hoppas på det! :)
  • fiapia01
    Mallanmillis skrev 2015-05-05 14:33:56 följande:
    Vecka 6+3 trodde gynekologen..
  • Pyret 85
    Mera76 skrev 2015-05-05 11:25:33 följande:

Varit på gynakuten. Allt är borta. Varit en rejäl avlossning. Tomt är bara förnamnet :/ hoppas det går vägen för er andra. Kram

Beklagar verkligen! kram
Svar på tråden BF slutet av december :)