Tack för omtanken allihop, jag är lite orolig förstås för att det har blött, men dagen därpå var det bara några droppar brunt slem (ursäkta för info) och idag har jag bara haft ett par, tre bruna prickar på trosskyddet. Så det kanske inte var nåt. Jag ringer på måndag och frågar iaf, lika bra.
Jag har börjat må illa på eftermiddagarna/kvällarna och efter en veckas frånvaro har mina EXTREMT kliande bröstvårtor kommit tillbaka, helt sjukt jobbigt. Smörjer med rent kokosfett och det hjälper hyfsat. Det ser ju inte klokt ut när man dyker ner i behån och rafsar som en besatt. Tur jag jobbar hemifrån så bara min sambo behöver se det för det mesta!
Berättar ni om flytningar och symtom för era partners? Det tar emot lite för mig, men jag gör det för att han känner sig mer delaktig då - jag måste ju uppleva det (plus oron) så jag tänker att han får lov att göra det också. När han vet vad som händer i kroppen så googlar han också loss på olika sidor och det verkar lugna ner oss båda att leta information. Jag vet att det är stressande för vissa att leta för mycket på internet men jag tycker att det är skönt, så att jag vet så mycket som möjligt om vad jag kan förvänta mig.
Mitt jobb innebär inga som helst tunga lyft, jag är översättare. Att lyfta mig själv från soffan är väl det tyngsta i så fall. :P