• liinaH

BF slutet av december :)

Hej tjejer!

Jag plussade för någon dag sen och är i v4+1 idag. Det är mitt och min sambos första barn, och vi har BF på självaste julafton. Hoppas att hitta någon som man kan prata med och dela tankar under graviditeten :)

• Svar på tråden BF slutet av december :)
  • strawberri

Jag va i slutet på v 6

Tetra skrev 2015-05-06 08:36:41 följande:

I vilken vecka var ni i när illamåendet började?

• tjugofjärde

Början av veckan 6 :(
  • Rosa83

Kikar in här!
    BF i slutet av december. Vecka 6+1.
    Har inte så hemskt mkt symptom, men det hade jag inte min tidigare grav heller.
    Molvärk ibland, lite ömma bröst. Framför allt väldigt TRÖTT. Kan inte hålla mig vaken på kvällarna. Stor aptit

• dissa15

Hej! Jag väntar vårt fjärde barn. Beräknat till självaste nyårsafton eller kanske nyårsdagen. Jag har knappt några symptom alls. Idag var första gången jag fick sitta en stund vid toaletten för jag trodde att det skulle komma upp. Jag har noll aptit och kan inte äta nånting. Jag hoppas det vänder snart för jag har redan gått ner tre kilo. Är det någon annan som också har dålig aptit?

• bellamijo

Halloj! :) gravid med andra barnet. BF på juldagen som det ser ut nu. Inskrivning på måndag! Tjoho!

• Bazziebus
    bellamijo skrev 2015-05-06 12:11:20 följande:

Halloj! :) gravid med andra barnet. BF på juldagen som det ser ut nu. Inskrivning på måndag! Tjoho!

Har med juldagen, andra här med =)
  • bellamijo
    Bazziebus skrev 2015-05-06 13:26:54 följande:
    Har med juldagen, andra här med =)
    Härligt! Hur gammal är första barnet? :)
  • tuuli

Slutet av vecka 6 här med. Valborgsmässoafton. Men jag mår inte så illa hittills att jag spyr. Känns bara som lätt åksjuka eller en klump i halsen. I morse vaknade jag med världens spysmak i munnen. :(

Jag är mest orolig för att det inte slutar blöda. Jag blöder varje dag, bara lite brunt eller rosa men ändå. Har hela tiden som en molande värk, som lätt mensvärk. Barnmorskan sa att hon trodde att jag fortfarande var gravid, så jag hoppas att det stämmer. Man kan ju inte veta utan UL. 
  • tjugofjärde
    dissa15 skrev 2015-05-06 11:56:55 följande:

Hej! Jag väntar vårt fjärde barn. Beräknat till självaste nyårsafton eller kanske nyårsdagen. Jag har knappt några symptom alls. Idag var första gången jag fick sitta en stund vid toaletten för jag trodde att det skulle komma upp. Jag har noll aptit och kan inte äta nånting. Jag hoppas det vänder snart för jag har redan gått ner tre kilo. Är det någon annan som också har dålig aptit?

Jag kan heller inte äta. Mår illa konstant och kräks en heldel. 
    Så fort jag ätit känns det som jag ska spy och måste lägga mig. 
    Iprincicp all mat äcklar mig och har jätte svårt för att få i mig något.

Har med gått ner i vikt. 4 kg :( 
    Är dock lite överviktig sedan innan så ingen fara med det. 
    Men känns inte bra när man inte får i sig något bra som får stanna kvar. 
Svar på tråden BF slutet av december :)