• liinaH

BF slutet av december :)

Hej tjejer!

Jag plussade för någon dag sen och är i v4+1 idag. Det är mitt och min sambos första barn, och vi har BF på självaste julafton. Hoppas att hitta någon som man kan prata med och dela tankar under graviditeten :)

• Svar på tråden BF slutet av december :)
  • Bazziebus
    bellamijo skrev 2015-05-06 13:47:18 följande:
    Härligt! Hur gammal är första barnet? :)
    Hon blir nio nu i juni =) Och din?
  • bellamijo
    Bazziebus skrev 2015-05-06 15:57:43 följande:
    Hon blir nio nu i juni =) Och din?
    Min dotter är född jan -13 :)
  • bellamijo

Känner igen det där med illamåendet. Mår illa konstant. Inte sugen på mat, men ashungrig hela hela tiden. Känns som att jag redan blivit jättestor. Bah! Och tröttheten ska vi inte snacka om. Går jättebra när man ska jobba, eller inte.

• Pyret 85

Mitt illamående har kommit och gått under dagen. Men inte kräkts idag vilket är positivt.

• strawberri

Nu har jag varit på vul och sett ett litet pickande hjärta är i v 6+0 enligt barnmorskans mätning och lilla ärtan är ca 4mm lång :)

• bellamijo
    strawberri skrev 2015-05-06 17:37:30 följande:

Nu har jag varit på vul och sett ett litet pickande hjärta smile2.gif är i v 6+0 enligt barnmorskans mätning och lilla ärtan är ca 4mm lång :)

Vad skönt!
  • Tamses

Nu har jag varit på vul och sett ett litet pickande hjärta är i v 6+0 enligt barnmorskans mätning och lilla ärtan är ca 4mm lång :)

Åh vad skönt och vad kul att veta att man ser ett pickande hjärta redan, då borde det inte vara några problem när jag ska dit i v. 7+1
  • strawberri

Ja nu kan jag slappna av liiiite mer iaf :)

bellamijo skrev 2015-05-06 17:42:22 följande:

Vad skönt!

• strawberri

Nej då ser du garanterat :) ja det känns skönt att ha fått se lite livstecken iaf :)

Tamses skrev 2015-05-06 17:55:01 följande:

Åh vad skönt och vad kul att veta att man ser ett pickande hjärta redan, då borde det inte vara några problem när jag ska dit i v. 7+1

• Pyret 85

åh spännande. Då är vi nästan lika långt. Jag är i 5+6 idag.
Svar på tråden BF slutet av december :)