• liinaH

BF slutet av december :)

Hej tjejer!

Jag plussade för någon dag sen och är i v4+1 idag. Det är mitt och min sambos första barn, och vi har BF på självaste julafton. Hoppas att hitta någon som man kan prata med och dela tankar under graviditeten :)

• Svar på tråden BF slutet av december :)
  • Mallanmillis

När har ni fått tid till RUL? :) de skickade min remiss för en vecka sedan så väntar spänt på att få en tid :)

• sockerkringla
    Mallanmillis skrev 2015-06-30 11:10:57 följande:

När har ni fått tid till RUL? :) de skickade min remiss för en vecka sedan så väntar spänt på att få en tid :)

Jag har rul 22/7! Känns som magen har växt som tusan. Från nästan ingen skillnad till putande hela tiden! Fantastisk känsla :) det syns ju faktiskt! :)
  • Majvor

Hej! Är det okej att hänga med på tråden? Vore trevligt att läsa och skriva med de som är ungefär lika långt gångna :) . är gravid med mitt första barn och är i vecka 14+3 BF den 25 december.

• strawberri

Vi är exakt lika LP gt gångna har också bf 25 dec

Majvor skrev 2015-06-30 20:05:18 följande:

Hej! Är det okej att hänga med på tråden? Vore trevligt att läsa och skriva med de som är ungefär lika långt gångna :) . är gravid med mitt första barn och är i vecka 14+3 BF den 25 december.

• Majvor
    strawberri skrev 2015-06-30 20:15:21 följande:

Vi är exakt lika LP gt gångna har också bf 25 dec

vilket sammanträffande! Grattis! ???? hur mår du/ni såhär långt?
  • Mallanmillis

Idag på posten kom remissen. Så den 29/7 ska vi på RUL. Evigheter tills dess ju . Kommer vara i v. 18+1 då :)

• anaconda
    Mallanmillis skrev 2015-06-30 11:10:57 följande:

Har tid 10 augusti, låååång tid kvar, fast vi gjorde kub för någon vecka sedan :) vi är v 13+6 nu och tror vi kommer vara 19+4 ungefär när vi ska på rul
  • strawberri

Grattis till er med! Jag har mått så dåligt med illamående, trötthet, doftkänslig mm nu har dock illamåendet lagt sig mycket så det känns skönt :) har mår du? :)

Majvor skrev 2015-06-30 20:37:11 följande:

vilket sammanträffande! Grattis! ???? hur mår du/ni såhär långt?

• Fiiaaa

Jag har RUL 31/7. Det är jättesent, jag kommer att vara i v 21. Det är ju mitt eget fel lite grann eftersom vi är utomlands i näsan tre veckor innan. Hade nog hoppats på att kunna få innan, jag kommer ju ändå vara i v 18 innan vi åker, men de tyckte att det var för tidigt... För oss gick det ju riktigt illa på RUL förra gången, i början av januari i år. Så det är väldigt laddat, och jag kan inte direkt säga att jag längtar, även om det ska bli fruktansvärt skönt att ha det gjort.

Svar på tråden BF slutet av december :)