Mallanmillis skrev 2015-07-13 17:02:21 följande:
Har också en del lösa tunna byxor som jag kan använda. Annars har jag mamma leggings och ett par stretch jeans stuprör från nu senaste grav som jag använt. Mina vanliga jeans får jag inte knäppt och de sitter för tight så det går inte. Vart tvungen att köpa ett par mamma jeansshorts nu när det va så varmt för ett tag sedan. Har en del sköna tunikor som man kan dölja magen i men är man ute och det blåser är det svårare. På jobbet är det inga problem att dölja då sjukhuskläder (använder klänning o byxor) är rätt stora, eller stora o stora det finns gott om utrymme för magen :)
Okej ja men det är ju skönt! Insåg också då när det va så varmt att jag inte ha några shorts som passar! Men som sagt, klänningar funkar bra för mig nu :) jag jobbar också på sjukhuset så jag vet att det är bra plats i kläderna, jag dolde det också bra Tills jag gick på semester i v 15, får se hur det är när man kommer tillbaka i v.20 .
På rul, frågar man då lite fint om dom kan se könet eller frågar dom om man vill veta? Jag vill inte lägga fram det på ett osnyggt sett, för att bebisens hälsa är det viktigaste, men jag skulle gärna vilja veta om det går :)