Anny123 skrev 2015-07-24 22:07:07 följande:
Åh vad spännande då att se vad det är. Det är ju både och de där. Roligt med överraskning, men roligt att veta...förbereda tankarna. Tror också vi väntar en pojke. Har väntat 2 flickor (en dog i intrauterin fosterdöd i magen
. Tycker liksom du att denna grav känns annorlunda. Har inte köpt något än. Vågar inte efter det vi varit med om, men hoppas våga göra det längre fram.
Vill bara för allt i världen att detta ska gå bra, resten är egentligen oväsentligt. Men man måste ju få drömma, längta också 
Va hemskt :( nu senast köpte jag tre plagg och en filt innan RUL för jag tänkte att vad kan gå fel nu men då visade det ju sig att bebis dött. Så väntar med inköp till efteråt. RUL nu är en milstolpe för oss och efter det om nu allt går bra kommer jag nog kunna ta till mig graviditeten på allvar har inte vågat göra det ännu.
Har ändå kikat lite på nätet och det finns så mycket fint. Men vi har ju sparat en hel del efter dottern så stora saker som vagn och säng m. m har vi. Bara ett nytt babyskydd i så fall :)