Cookie06 skrev 2015-06-22 19:42:05 följande:
Ja det kändes skönt att Pergotime verkar ha funkat även denna gång, nu hoppas jag bara att jag snart få en ägglossning.
Förra kuren visade äl-testerna positivt dag 16 och 17.
Men hittills har jag inte fått något utslag och är nu på dag 16.
Ja känslorna är svåra att styra, det går upp och ner för mig med, längtar så mycket efter att få vara gravid och få ta hand om en bebis.
Ja skönt att bara få vara lediga och slippa jobb och vardag en stund! :) Jag hoppas också att det blir bra väder!
Jag frågade om jag kunde ta fler kurer i sommar och fortsätta på egen hand även nu när de har mindre kapacitet under sommaren men då lät han osäker och sa att han skulle fundera och att vi skulle se närmare.. Fattar inte riktigt, han är så dålig på att ge raka svar men men jag får vänta och se.
Jag ska lämna blodprov nästa måndag den 29/6. Du då?
Förstår de, man känner ju iaf lite hopp när de ger ägglossning!
Jag hade ju också min ÄL dag 17 sist så får väl hoppas att vi båda bara får äl lite senare denna gång och att den inte uteblir.
Jag ska inte lämna något blodprov, blir köra på själva nu i sommar.
Ja de är det enda man verkligen längtar efter och vill nu så får verkligen hoppas att vi får bli gravida snart.
Svårt att veta hur man ska göra när man inte får raka svar! Man tycker ju att du borde kunna fortsätta själv om de inte tar sig denna gång eftersom de sett bra ut på VUL båda gångerna. Men som sagt så säger alla läkare verkligen olika!