BF Januari 2016 :)
Det är obehagligt med hög puls! Jag kan knappt gå upp för en trappa längre, blir superanfådd. Har gjort massa utredningar/tester pga min puls för ett par år sedan, då min vilopuls ligger runt 100-110, även då nattetid när jag sover... Och nu är den ju nog rätt mycket högre när jag är gravid. Håller tummarna att jag blir beviljad graviditetspenning med detta barn också, har inget stillasittande jobb så annars blir det tufft i slutet!
Första sa min bm "pulsen är nog lite hög för att du var precis uppe och gick" men fick förklara att så är det hela tiden! Går jag 50 meter så är jag helt slut! Jag undrar hur det ska gå att börja jobba.. Bm föreslog att sjukskriva mig 7 dagar och vänta in läkartiden 1/9. Haha. Jobbar inom hemtjänsten så det lär inte bli lätt precis..
Fick det förra gången men då blev det inte riktigt illa förrens i vecka 30-31. Nu gick det ifrån ingenting till att knappt kunna gå på tre dagar.. Jag vet att det knappast blir bättre med tiden heller, blir väldigt rädd över vart det ska sluta. Någon mer som fått foglossning redan?