BF Januari 2016 :)
Har ni packat bb väskan? Vad är de bästa ni har tagit med er? :)
Har ni packat bb väskan? Vad är de bästa ni har tagit med er? :)

Otroligt att inte en enda bebbe har lyckats tagit sig ut förtidigt, så här långt in i graviditeten var de ett flertal som fött i förra tråden jag var med i! Duktiga, friska bebisar vi har som vill mogna på sig ordentligt innan dom ska ut i vida världen :)
Tycker också min lille är lugnare därinne. Känner dock av nåt regelbundet. Hur ofta känner ni era små? Hur långa "sovperioder" har de? Å hur är rörelserna nu såhär i slutet? Att man alltid ska bli så orolig/nojig????
Gjorde en saffranskladdis till våran mammagrupp i förgårr, världens enklaste och såååå god!
Sätt ugnen på 175 g, Koka upp smör och ta sedan av de av plattan, tillsätt ägg och socker (rör hela tiden) tillsätt sedan alla övriga ingredienser Under omrörning
100 g smör
1 pkt saffran
100 g vit choklad
2 ägg
1,5 dl strösocker
2 dl vetemjöl
Ca 1/5 dl ljus sirap
In i ugnen ca 10,15 min!
Till de vispar jag grädde och vispar i lite creme cheese samt river i citronskal :)
Gjorde en saffranskladdis till våran mammagrupp i förgårr, världens enklaste och såååå god!
Sätt ugnen på 175 g, Koka upp smör och ta sedan av de av plattan, tillsätt ägg och socker (rör hela tiden) tillsätt sedan alla övriga ingredienser Under omrörning
100 g smör
1 pkt saffran
100 g vit choklad
2 ägg
1,5 dl strösocker
2 dl vetemjöl
Ca 1/5 dl ljus sirap
In i ugnen ca 10,15 min!
Till de vispar jag grädde och vispar i lite creme cheese samt river i citronskal :)
Ikväll har vi haft minijul men jag har suttit ner hela tiden och inte gjort något ansträngande men ändå haft rejäla sammandragningar/förvärkar från kl 18 till nu när jag ligger i ett varmt bad. Känner de fortfarande men inte lika "hårda". Men en del ikväll var så jag var tvungen att sluta prata och andas- har ju 2 1/2 vecka kvar till BF- är det något på gång eller är det bara mer rejäla förberedelser? Vad säger ni? Är såååå nyfiken!