BF Januari 2016 :)
Är det någon mer än jag dom har ont i fötterna? Mina är i princip avdomnade när jag vaknar och de värker jättemycket. De är rejält svullna med.
Är det någon mer än jag dom har ont i fötterna? Mina är i princip avdomnade när jag vaknar och de värker jättemycket. De är rejält svullna med.
Är det troligt att brösten växer mycket nu de sista fem veckorna? För i mina amerikanska papper rekommenderar de att man packar sjukhusväskan en månad före BF och det är på tisdag, men jag har ännu inte köpt amningsbehå eller amningslinnen för om brösten kommer växa mer borde jag kanske vänta. Mina bröst växte från C till E under första halvan av graviditeten men har varit konstanta sedan dess. Hur gör ni? Och hur många behöver man?
Är linnena alltså gjorda för att använda utan topp eller bh under? Har alltid haft amningstoppar under hehe, inte haft en tanke (koookkooo) på att den är gjord för att bara ha linnet ;)
Men hörni! Namn! Har ni bestämt er för några/något och varför? :D
Hörrni jag måste fråga er, gör det ont när era bebisar rör på sig? Bara senaste dagarna har det börjat göra ordentligt ont när den lilla rör på sig och i samband med det kan jag få sammandragningar som känns också. Har just tagit en runda med hunden och nu när jag la mig i sängen så började hon böka runt som en tok där inne och det känns som hon liksom ska bryta sig ut ur magen, sen gör det ont bak i ryggen och ner mot underlivet. Kan det vara att hon försöker tränga sig ännu längre ner eller är hon bara extremt hårdhänt just nu.