kindofnothing skrev 2015-12-05 21:49:48 följande:
Så kul att gå in när helgen kommer och läsa igenom alla inlägg (hinner sällan på vatdagarna).
Vilka fina magar ni ALLA har :D Tycker det är häftigt att se att det verkligen kan vara olika.
Hoppas ni som har sammandragningar ändå får ha pyrena i magen till januari o att det bara är livmodern som jobbar.
Intressant med samlivet (längesen ni skrev om det men måste inflika)... jag tror att sambon har lite svårt för alla förändringar med stor mage o svullen fiffi (vem har hittat på det för övrigt?! Eller så är det bara jag som har det. Inte ont men allt är som mer svullet).. iaf är jag mer sugen än han men sällan energi att ta tag i det. Blir ju knappt en gång i veckan vilket känns sådär.
När jag läser om er som gått hem börjar jag undra hur jag tänker som planerat jobba till 15/1 när jag har bf 20/1.. kan ju iofs ta semester om jag inte orkar med slutet på jobbet men jag är nog lite "snål" mot mig själv.. mest för att jag inte har en aning vad jag skulle göra hemma i en månads tid (om man går två veckor före bf o sen får gå över två veckor).
Har även fått en TENS-apparat o stödbälte för fogen. Har nästan bara ont i den främre. Någon som vet hur plattorna ska fästas för bäst lindring?
Lååångt inlägg, ber om ursäkt. Trevlig lördag goa ni!
Oj en gång i veckan, bra jobbat! jisses här är det typ 4 veckor sedan sist haha. Vi är periodare vanligtvis, men nu krånglar dotterns sömn så vi är sååå trötta och jag har verkligen noll lust. Känner mig som en svullen tjock kossa bara.
Hoppas du känner att du orkar jobba så länge som du tänkt dig :) skönt att du kan ta semester om du inte orkar men de där sista veckorna spenderas nog fort, förra gången när jag jobbade målade jag om halva huset i vecka 37, bakade en sak varje dag att fylla frysen med, storstädade och tvättade varenda liten tygbit i hela huset. Dom där veckorna flög förbi haha,