MeEmmA skrev 2015-12-18 08:45:39 följande:
Go morgon allihopa!
Jag börjar bli lite nervös för att förlossningen närmar sig, för ett par dagar sedan är jag säker på att det var slemmisen jag såg och nu på morgonen hade jag en mindre blödning när jag kissade. Har ringt till förlossningen eftersom att man såklart blir orolig när det kommer blod och hon sa att jag ska återkomma om det kommer mer. Att en liten blödning är oftast tecken på att kroppen börjar göra sig redo.
Det som gör mig lite orolig är att det var såhär min dotters förlossning började. Först med en liten blödning på morgonen, sen vid lunch kom det mer och när jag ringde då kom värkarna.
Ska nog ta en liten shoppingtur på stan så fort affärerna har öppnat ovh köpa strumpor och sen packa den där BB-väskan. Så att det är klart iaf, tvättat har jag gjort :)
Min Skötväska kom igår, var precis som jag ville ha den, lagom med fack och gott om plats. Blev supernöjd!
Ojsan hoppsan! Ja skynda dig att packa och lycka till om något sker :) jag blödde flera gånger sista tiden under förlossningen med C, men de började typ 1 vecka innan precis där runt när slemmisen lossnade! Min vännina, hon som slemmisen gick för i vecka 31, hon fick en blödning och två timmar senare var lille Elliot född! Stort lycka till om så är fallet :D