MeEmmA skrev 2015-12-21 10:03:23 följande:
Det har inte blivit någon bebis, men har fortfarande onda värkar som kommer och går. Har inte kommit något mer blod. Känns väldigt konstigt det här, har inte varit med om det i mina tidigare graviditeter. Skulle inte förvåna mig om han är en riktig luring och man går två veckor över bf istället :) men jag känner att jag måste ringa och rådfråga angående hans rörelser, han har blivit väldigt lugn, känner väldigt små puffar någon gång då o då och det är stor skillnad till hur han har röjt runt innan.
Istället för att föda barn jag varit upptagen med sjuka barn, lilleman har skrikit hela nätterna med skyhög feber. Vi håller även på att tapetsera/måla det sista i det nya sovrrummet som vi har byggt till. Försökt röja ordning hemma så att all renoveringsdamm o skit är borta nu. Jag är helt slut känner jag. Men nu är det bara mat kvar att förbereda till julafton, sen ska jag bara ta det lugnt om det går...
Skönt att han hållt sig kvar ändå och ja ring dom! Ush med sjuka barn, hoppas att han inte kommer innan du känner dig "redo" och kidsen är friska där hemma! Charlie är med suuuper förkyld nu, gruvar mig inför att hon ska vara så här när han föds, snor överallt!
Jag blödde i lördags morse, men som jag tidigare skrev (trorjag?) så gjorde hag det med dottern också några gånger veckorna innan