BF Januari 2016 :)
Fvp avklarat, nu2-3 v väntan på svar. Blev tillbakaflyttad, så är 15+0 idag. Ska hem och ligga på soffan hela eftermiddagen.
Fvp avklarat, nu2-3 v väntan på svar. Blev tillbakaflyttad, så är 15+0 idag. Ska hem och ligga på soffan hela eftermiddagen.
Ååh, har varit lite osäker på om det är den lilla jag har känt, men när jag satt och åt frukost nu på morgonen kändes det jättetydligt :)
Det kommer :) omföderskor känner ju oftast tidigare. Har för mig att jag kände på riktigt kring v 18-19 med mitt första barn, iaf så att jag förstod att det var han och inget annat bubbel.
Ni som fött barn tidigare: efter att man skickat in moderskapsintyget till försäkringskassan, ungefär hur lång tid tar det innan de skickar ut blanketterna där arbetsgivaren ska fylla i ens inkomst? Tar det några dagar eller flera veckor?
Jag vet ännu inte hur FL kommer bedöma min rätt till föräldrapenning men jag skulle ju gärna vilja att min chef hinner fylla i pappren så att jag kan skicka in dem innan jag flyttar.
* FK skulle det ju stå, jäkla autocorrect.
Längtar oxå till att få känna, vi är väl beräknade samtidigt så får se hur nära inpå vi känner =)
Krocki: skönt att allt blev bra till slut och att det inte var någon fara med bebisen. Ha en skön semester!
Har för mig att dom sa upp till 2 månaders väntan men de gick fort för mig. Tog Max 2 veckor!
Ah det är första barnet för dig med?
Oj nej, nu missförstod jag! Gravpenning pratade jag om haha. Kommer inte ihåg, gjorde allt typ i vecka 34 så jag var jätte sen.