WiMe06 skrev 2016-01-14 06:02:39 följande:
Det känns som jag ammat nonstop mellan kl 01.00 och 04.30 inatt. När hon ville äta igen vid 03.00 gav jag henne tillslut lite ersättning i flaska, det dröjde 2 minuter efter flaskan var tom typ så ville hon äta igen, la henne till bröstet igen och hon åt i typ en halvtimme till, sen har hon sovit. Somnade jag med till makens kl. Ringde 05.20. Härligt
Och snart är det bara upp igen då barnen börjar skolan idag.
Jag undrar om hon blir riktigt mätt nattetid?
Det låter som mycket ätande iof. Och jobbigt för dig när du måste upp med de stora barnen sen.
Tycker det är det enda man tänker nu- är han mätt, är han mätt? Får amma liggande pp nätterna med för klarar inte sitta nedsjunken i sängen för länge ännu. På dagarna funkar fåtöljen bra men vill inte väcka honom med att kånka runt honom för mycket just på natten. Så jag ligger på sidan och rullar honom mot mig så han dockar fast vid tutten typ:) inte optimalt för ryggen men han är nöjd och min rumpa med...
Just nu bara äter och sover och bajsar han. Ganska skönt men jag har svårt att vila när han gör det, man vill gärna göra annat och även om jsg ligger bredvid så ligger jag som sagt mest och glor på honom.
Idag ska det visst bli jättekallt ute här. Men om inte så tar vi nog en promenad till. Skönt igår. Kom på att det bästa INTE var att gå ner till lokala torget, för där kommer jag springa på alla hyresgäster som vill se på honom. Även ev. kollegor. O det är jag INTE redo för än. Jag saknar fortfarande mitt jobb lite, men ska ta med Arvid in till min chef o en god kollega i nästa vecka efter BVC tänkte jag.