BF Januari 2016 :)
Shit vilken ångest jag plötsligt fick. Ligger vaken efter att jag fick sånt sjukt jävla hugg i sidan nertill och det släppte inte riktigt. Sen började jag fundera och titta på appen hur långt vi kommit. Känns sjukt jäkla overkligt att vi går in i v 38 på måndag. Och när jag ligger här och funderar så sköljer allting liksom bara över mig att jag snart kommer föda barn och jäklar så in i Norden vad nervös och rädd jag blev för att förlossningen kan starta vilken dag som helst. Hur kommer jag veta, hur kommer det starta, hur snabbt kommer det gå. Hur jävla ont det kommer göra. Allting blev liksom ett enda virrvarr i huvudet och nu har jag svårt att somna om.
Jag ville förresten köpa bindor idag att ha efter förlossningen, men jag hittade bara sådana som hette typ Maxi Night heavy flow, de var längre än vanliga bindor men inte direkt bredare såvitt jag kunde se, men kanske tjockare eftersom de ju hette "heavy flow"... Har ni andra tänkt ha vanliga nattbindor, sådana som är som blöjor eller vad ska man ha egentligen? Jag använder aldrig bindor annars och har svårt att uppskatta hur mycket det kommer blöda. Hur ofta kommer man behöva byta per dag tror ni? Jag köpte bara ett paket med 20 bindor för jag visste inte om jag skulle försöka leta efter större.