• Oliven2011

Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!

Hej,

Vi har två härliga killar 09, 11 och var övertygade om att det räckte för oss. Men nu sen ett par månader tillbaka har både jag och maken börjat längta efter ett tredje barn.

I april åkte spiralen ut o nu i maj har vi börjat på allvar. Känns spännande men också lite skrämmande.

Fler som är på g med nr tre o vill följas? Behöver inte vara nr tre tvunget. Kanske bara sugna på att följas åt i denna spännande resa?

• Svar på tråden Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!
  • Bodrum
    Mamma till två gullegrisar skrev 2015-06-17 06:34:56 följande:

Ni som får vul. . Varför? Räcker det inte med att uppge datum för sista mens?

Jag fick VUL p g a blödningar under graviditeten.
  • Bodrum
    gullan83 skrev 2015-06-18 17:28:31 följande:

Hej precis plussat idag

Grattis!!! Vad kul!
  • gullan83
    Bodrum skrev 2015-06-18 18:04:19 följande:

Grattis!!! Vad kul!

Tack :) overkligt haha
  • Oliven2011
    Bodrum skrev 2015-06-18 17:12:12 följande:

Nelliemeja: NEJ, fy vad trist!!! Ansluter mig nog till dig tyvärr, VUL igår. Såg INTE normalt ut, inga hjärtslag men normalstort för tiden. Rörde sig inte. Borde varit v7+1. För säkerhets skull VUL om 1 vecka, men de var mycket tydliga med att jag inte skulle hoppas på att det är en fungerande graviditet. Känns så surt bara för jag är sjukt illamående och spyr varje dag , känner mig supergravid! Kan det inte bara börja blöda så att det är över och vi kan börja om? Denna graviditet blev bara helt fel från början till slut... *suck*

Åh nej vad tråkigt! Du som pendlat fram o tillbaka i flera veckor nu ju...:(. Styrkekramar till det tar sig på nytt!
  • Bodrum
    Oliven2011 skrev 2015-06-18 20:42:20 följande:
    Åh nej vad tråkigt! Du som pendlat fram o tillbaka i flera veckor nu ju...:(. Styrkekramar till det tar sig på nytt!
    Ja, det är verkligen trist! Kanske mest för att det varit så mycket fram och tillbaka och besked hit och dit. Önskar man kunde få veta vad det var som egentligen hände med alla blödningar och så. Har läst på om MA och verkar ju helt klart vara det jag har- massa gravsymptom och eftersom fostret är normalstort för tiden har det sannolikt nyligen dött.

Nu håller jag tummarna för dig att allt går vägen! Och för er andra också såklart. *suger åt mig av kramen och kramar tillbaka*
  • NellieMeja
    Bodrum skrev 2015-06-18 17:12:12 följande:

Nelliemeja: NEJ, fy vad trist!!! Ansluter mig nog till dig tyvärr, VUL igår. Såg INTE normalt ut, inga hjärtslag men normalstort för tiden. Rörde sig inte. Borde varit v7+1. För säkerhets skull VUL om 1 vecka, men de var mycket tydliga med att jag inte skulle hoppas på att det är en fungerande graviditet. Känns så surt bara för jag är sjukt illamående och spyr varje dag , känner mig supergravid! Kan det inte bara börja blöda så att det är över och vi kan börja om? Denna graviditet blev bara helt fel från början till slut... *suck*

Ååå vad jobbigt å leva i den ovissheten och känna sig så gravid. Hoppas å håller tummarna att det går vägen.
Svar på tråden Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!