• Oliven2011

Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!

Hej,

Vi har två härliga killar 09, 11 och var övertygade om att det räckte för oss. Men nu sen ett par månader tillbaka har både jag och maken börjat längta efter ett tredje barn.

I april åkte spiralen ut o nu i maj har vi börjat på allvar. Känns spännande men också lite skrämmande.

Fler som är på g med nr tre o vill följas? Behöver inte vara nr tre tvunget. Kanske bara sugna på att följas åt i denna spännande resa?

• Svar på tråden Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!
  • NellieMeja
    gullan83 skrev 2015-06-18 20:55:34 följande:

Hur gamla är Era som ni har mina är födda 08och 12

Mina är födda 08 och 11
  • Fsake
    gullan83 skrev 2015-06-18 19:55:34 följande:

Hur gamla är Era som ni har mina är födda 08och 12

Mina är 06 och 09
  • gullan83
    NellieMeja skrev 2015-06-18 21:30:07 följande:

Mina är födda 08 och 11

Då är våra nästan lika gamla eller ja ett barn är ju jämngamla ;) vaknade mitt i natten helt genomsvettig skitjobbigt
  • Mamma till två gullegrisar
    Oliven2011 skrev 2015-06-17 19:05:49 följande:

I vårt fall beror det huvudsakligen på att jag inte vet när äl var och för att kunna datera graviditeten. Också för att vi har haft ett tidigare MA som uppräcktes i v18 där fostret dött i v 8 och jag pallar inte gå så länge igen o tro nåt som inte är.

Aha okej.. ja, det kan man förstå att man vill kolla allt då.. när var det? I vilken vecka?
  • Mamma till två gullegrisar
    Oliven2011 skrev 2015-06-17 19:05:49 följande:

I vårt fall beror det huvudsakligen på att jag inte vet när äl var och för att kunna datera graviditeten. Också för att vi har haft ett tidigare MA som uppräcktes i v18 där fostret dött i v 8 och jag pallar inte gå så länge igen o tro nåt som inte är.

Aha okej.. ja, det kan man förstå att man vill kolla allt då.. när var det? I vilken vecka?
Svar på tråden Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!