• Oliven2011

Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!

Hej,

Vi har två härliga killar 09, 11 och var övertygade om att det räckte för oss. Men nu sen ett par månader tillbaka har både jag och maken börjat längta efter ett tredje barn.

I april åkte spiralen ut o nu i maj har vi börjat på allvar. Känns spännande men också lite skrämmande.

Fler som är på g med nr tre o vill följas? Behöver inte vara nr tre tvunget. Kanske bara sugna på att följas åt i denna spännande resa?

• Svar på tråden Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!
  • Fsake
    Oliven2011 skrev 2015-07-03 20:35:03 följande:

Tack jo det är ju så, så visst ska jag hålla ut ;). Att jag ens är vaken så här sent är ett under. Har varit sååå trött senaste tiden.

Fsake: bim närmar sig med stormsteg. Hur mår du?

Jag mår bra, har lite små symptom till och från som yrsel, tunga bröst, trötthet.. Men känner mig inte gravid.. Testade neg idag. Men testar igen söndag om jag inte fått mens..
  • Oliven2011
    Fsake skrev 2015-07-03 23:58:13 följande:

Jag mår bra, har lite små symptom till och från som yrsel, tunga bröst, trötthet.. Men känner mig inte gravid.. Testade neg idag. Men testar igen söndag om jag inte fått mens..

Hoppas hoppas :)
  • Topcom

Hej alla förhoppningvis snart trebarnsmammor ;) har ensam född 09 och en dotter född 13. Bokat tid för uttag av spiralen på onsdag, sen ska vi försöka oss på en trea ^^, känns märkligt att skriva då jag bara hade planer på två men det har ni ändrats som sagt :) bor i sthlm, är 25 år gammal!

• Fsake
    Oliven2011 skrev 2015-07-04 06:16:35 följande:
    Hoppas hoppas :)
    Idag har jag lite mer förhöjd temp, känner mig dock sjuk med halsont.. Men ingen mens än. Fick mens idag i förra cykeln. Om två dagar i cykeln innan. Hoppas hoppas!!
  • Fsake
    Topcom skrev 2015-07-05 15:25:41 följande:

Hej alla förhoppningvis snart trebarnsmammor ;) har ensam född 09 och en dotter född 13. Bokat tid för uttag av spiralen på onsdag, sen ska vi försöka oss på en trea ^^, känns märkligt att skriva då jag bara hade planer på två men det har ni ändrats som sagt :) bor i sthlm, är 25 år gammal!

Välkommen!! Spännande
  • Pluttan

Hej. Här hoppar jag gärna in om man får? Har 3 barn sen tidigare 00, 12, 14. Varav två flickor födda 12 och 14 ihop med min nuvarande man. Nu försöker vi på en gemensam 3:a.

Mensen kom nu inatt. Så bim tror jag är runt 3/8 (känns så länge). Detta blir vårt 3:e försök.

~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • misslina

En fråga... Kan man ha väldigt rikliga flytningar innan ägglossning? Har egentligen inte ägglossning förrän nästa vecka, men flytningarna tyder nästan på att jag har det nu? Nu blir jag orolig att jag missat ägglossningen... Jag som tänkte skippa testerna och allt... Suck

• Oliven2011
    Fsake skrev 2015-07-08 00:50:51 följande:

Mens idag tyvärr nytt bim 2/8.

Hur går det för er andra?

Åh nej :(! Beklagar.

Var på inskrivning igår och fick se pyret igen. Passade perfekt med den v jag räknat ut o hjärtat slog fint. BF 15/2. Så efter att ha sett det känns illamåendet lite mer hanterbart. :).
  • misslina

Beklagar:(

En fråga...tog ägelossningsstest idag och igår, glad gubbe båda dagarna. Hur många dagar kan man få glada gubbar?

Svar på tråden Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!