• Oliven2011

Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!

Hej,

Vi har två härliga killar 09, 11 och var övertygade om att det räckte för oss. Men nu sen ett par månader tillbaka har både jag och maken börjat längta efter ett tredje barn.

I april åkte spiralen ut o nu i maj har vi börjat på allvar. Känns spännande men också lite skrämmande.

Fler som är på g med nr tre o vill följas? Behöver inte vara nr tre tvunget. Kanske bara sugna på att följas åt i denna spännande resa?

• Svar på tråden Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!
  • misslina

Hej! Nu var det ett tag sedan jag skrev. Men nu börjar det snart bli dags för att börja försöka. Väntar min mens nästa vecka och sen blir det att börja med verkstaden :). Vi har en 08 och en 10 sedan tidigare:)

• Fsake

Nu är det inte långt kvar till äl. Har äl flytningar och ska ta ältest ikväll. Har myst fre och ska ikväll ev imorgon. Sen åker maken bort en vecka så hoppas det räcker om äl är på tisdag.

Håller tummarna för fler plus och för att ni som fått plus för behålla liten

• Oliven2011

N

Fsake skrev 2015-06-21 20:10:41 följande:

Nu är det inte långt kvar till äl. Har äl flytningar och ska ta ältest ikväll. Har myst fre och ska ikväll ev imorgon. Sen åker maken bort en vecka så hoppas det räcker om äl är på tisdag.

Spännande. Är äl på tisdag verkar ni ju ha passat in helt rätt!

Misslina: kul att ni skabörja på allvar. Så spännande resa.
  • Fsake

När gör du vul Oliven? Hoppas det går bra!

Trodde på äl idag men ingen stegring än sålänge... Men har haft älflytningar och myst i helgen.. Får se om tempen går upp imorn..
    Ska testa digitala äl tests nästa cykel.

• Fsake
    Oliven2011 skrev 2015-06-23 10:17:50 följande:

Fsake: vul imorgon. Längtar så och hoppas innerligt att få se ett litet hjärta :).

Håller tummarna!
  • Bodrum
    Oliven2011 skrev 2015-06-23 11:17:50 följande:

Fsake: vul imorgon. Längtar så och hoppas innerligt att få se ett litet hjärta :).

Håller också tummarna! Jag ska också göra VUL imorgon, men tyvärr är jag ju rätt säker på att det kommer visa MA. Ditt kommer dock säkert se jättebra ut, puttar all tur jag kan åt ditt håll!
  • Oliven2011
    Bodrum skrev 2015-06-23 15:05:50 följande:

Håller också tummarna! Jag ska också göra VUL imorgon, men tyvärr är jag ju rätt säker på att det kommer visa MA. Ditt kommer dock säkert se jättebra ut, puttar all tur jag kan åt ditt håll!

Jag hoppas såklart att allt kommer att gå bra imorgon. För dig också...:). Med tanke på dina turer upp o ner kan vad som helst inträffa ;). Håller tummarna för en frisk graviditet för oss båda.
Svar på tråden Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!