BF februari 2016
Plussade idag! Bf 24 februari!
Har två barn sedan innan och velat fram och tillbaka om vi ska ha ett tredje, det övergick i "blir det så blir det" och nu vart det tydligen :)
Plussade idag! Bf 24 februari!
Har två barn sedan innan och velat fram och tillbaka om vi ska ha ett tredje, det övergick i "blir det så blir det" och nu vart det tydligen :)
Ja det är normalt med ont i brösten. Min yngsta klättrade på mina igår och då gjorde det så sjukt ont att jag förstod att jag skylla ta ett graviditetstest idag.
Hejhej!
Plussade förra veckan med en väldigt oplanerad trea (har barn födda 2008 och 2011), har BF ca 18/2. :) Bor utanför Göteborg och är 25 år.
Har knappt några känningar, kanske extra hungrig och aningens ömma bröst, kan knappt ta in att jag är gravid. Ska på inskrivning 10/7 och tänkte försöka få ett UL då.
Undrar också över UL för 100 kr i Göteborg! Låter ju för bra för att vara sant :D
Hej på er ... Efter att i Måndagskväll fått ont magen och blödning av inte denna världen så trodde jag allt var kört. Fick blödstoppande medicin. De gjorde då vul allt såg bra ut och idag varit på vul igen. Allt såg fint ut hjärtat slog och grynet är precis så stor som den ska. Dum läkare dock höll bara på att tjata om ja du vet ju riskerna med så tidig graviditet. Tjatade om och om igen. Jo tack efter 11 missfall så vet man. är det inte bättre att försöka peppa. Svårt nog ändå att hålla hoppet uppe
Hej allihop,
Är i v. 9+4. Har skrivit tidigare i tråden om illamående. Började med en rivstart i v 7, var hemma 2 dagar från jobbet då det var svårt att ens lämna sängen...
Har nu testat Postafen sedan midsommar, en tablett på kvällen så att den håller i sig över natten och en bit in på morgonen. Har funkat bra! Testade i söndags att vara utan tabletter, tog ca 3 sekunder efter att jag vaknat innan det var dags att springa till toalett. Får väl fortsätta ett tag till... Har läst lite överallt att dessa tabletter inte är farliga att ta, men det känns aldrig bra att ta fler tabletter än absolut nödvändigt.
Någon mer med samma problem? Skönt att det är semester snart, illamåendet kanske är över i mitten av augusti när man är tillbaka på jobbet...
Har ju bara testat med ett billigt test och nu beställde jag ett sånt digitalt med veckoindikator... Kan ju vara lite kul att testa medan man väntar och hoppas att veckorna ska gå att få en lite försäkran på att man är gravid. Trots en del symptom så är det varje gång svårt för hjärnan att ta in att man e gravid. 23 juli ska jag på ultraljud.
Hej. Hoppar också in här är i v 7+4 enl SM. Har två barn sedan tidigare så detta skulle bli vårt 3:e. Fick ett MA i september-15 och har varit väldigt nervös nu när vi äntligen blev gravida igen.
Var på VUL idag och fick mitt livs chock då det var två små liv därinne! Läkaren räknade dock tillbaka mig till 6+4, men det känns inte som det stämmer, med tanke på då jag plussade.
Någon mer med tvillingar?
Idag har jag verkligen mått kasst. Trött, illamående, brösten asömma osv. Stackars mina barn idag alltså. Och vilken växtvärk jag haft ikväll, man ligger nästan beredd på missfall.
Jag går in i vecka 9 imorgon