BF februari 2016
Finns väl inte sp mkt å prata om men han vet om att ja vill men de går ju inte .
Imorgon ska jag till bm iaf och går in i vecka 22. När är det de börjat mäta magen?
Finns väl inte sp mkt å prata om men han vet om att ja vill men de går ju inte .
Idag var jag hos bm, allt såg bra ut. Ökat ska tillbaka dit 1 november igen. Är i v22 nu och har gått upp 6 kg.
Idag fick jag svar på min graviditetspenningsansökan, blev beviljad heltid! Så den 18 dec jobbar jag sista dagen. Två månader kvar alltså. (Jobbar som förskollärare till barn som är 1-2 år)
Jag har betalförsäkringen från länets. Eftersom det finns Gravidförsäkring som är gratis är det väl egentligen inget att vela om? Teckna en! Sen så får du väga in vad du får för mer skydd om du väljer att betala en summa. Oftast finns det en betalversion också i ett försäkringsbolag antar jag.
Jag är i vecka 23 och har gått upp 6 kg, känns helt normalt.
Sen ska man ju inte stressa upp sig över vad man går upp som gravid heller tycker jag. Alla går upp olika mkt och så är det bara.
Hej får man hoppa in här?? Väntar mitt tredje barn och bor nere i Skåne. Väntar en flicka efter två pojkar :) bf 24 februari