BF februari 2016
Idag går jag in i vecka 12 och på måndag är det inskrivning hos barnmorskan. Har varit ute och bilsemestrat snart i en vecka och som tur är har lite trötthet och illamående lättat. 18 dagar kvar till ultraljudet!
Idag går jag in i vecka 12 och på måndag är det inskrivning hos barnmorskan. Har varit ute och bilsemestrat snart i en vecka och som tur är har lite trötthet och illamående lättat. 18 dagar kvar till ultraljudet!
I Göteborg gäller 35 års gräns på KUB om du inte vill bekosta det hela själv! ????

Låg risk på samtliga kromosomavvikelser! Bebisen vinkar på översta bilden! :D
Idag var jag på inskrivning, ska inte tillbaka dit förrän efter rul och det blir runt 1-4 oktober. Ganska lång tid!
Jag har blivit så galet täppt i näsan! Köpt en barn nezeril men alltså jag skulle har vilja ta nässpray hela tiden, kan ju knappt andas!
Kuben såg bra ut för oss!! Fick dock inte veta kön och min moderkaka ligger fortfarande över modermunnen så nytt ul nästa vecka för att se om det blivit tillräckligt bra för att gå på jobb igen eller om det blir fortsatt sängläge.
Vi är ju ungefär lika i tid vi som är med i denna grupp, +/- några veckor. Nyfiken på om det börjat synas på era magar? Och vilken vecka är ni i? ![]()