Desideri skrev 2015-06-29 12:42:10 följande:
Här i linköping får man göra kub i v 12-13. Vill man göra vul/ul tidigare så får man gå genom nån privat men de verkar inte finnas många här som man kan göra det hos. Skulle vilja göra ett tidigt ul denna vecka eller nästa (vecka 8-9) men det enda stället jag hittat som gör det har semester. Så får vänta till kub om en månad. :)
Jag har tid på Crocus nästa vecka men bokade så fort jag plussade, hans tider går åt fort som bara den! Jag har även bokat KUB på samma ställe.
Hej, tänkte gå med i tråden för att ha någon att bolla med. Jag och fästmannen är hemlighetsfulla och vill vänta så länge som möjligt innan vi berättar :)
Jag är snart i v8, jag är 28 och sambon är 29 och det är bådas första. Verkar som att vi lyckades skapa en liten en när vi firade vår förlovning :) Vi finns i Småland men jag håller mig hellre till större ställen med mer erfarenhet så vi kommer göra alla undersökningar som går att göra på Crocus i Linköping men går på MVC på hemmaplan. Vi ser verkligen fram emot detta men det är för overkligt fortfarande då det vi precis bestämt att vi skulle sluta skydda oss och som sagt, firade ;) Jag har länge misstänkt PCO så jag räknade med att det skulle bli betydligt svårare. Det är inte meningen att trycka ner det i halsen på de som försökt länge (finns ni i tråden så har ni lyckats, så grattis!) utan det är bara skönt att få berätta för någon hur overkligt det är än så länge! :)