• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Ringen

Hej! Får jag vara med här? Jag är gravid med vårt tredje barn. BF 25 februari om jag inte har räknat alldeles tokigt. Vi bor i en av Stockholms södra förorter. Jag har inte riktigt haft tid att förstå att det är en liten i magen men nu har jag semester så nu kanske jag kommer att ha tid att inse det (eller inte med två vildingar som springer runt...)

• Senorita

+ igår äntligen efter 1år. Har kört Naturalcycles i 1månad och när jag skrev in där igår att jag var gravid så blev det 6+1 men clerablue digital sa 2-3 alltså egentligen 4-5veckor.NC sa också att befruktning var 29/5 och att bf är 20.februari 2016,  Första dag i sista mens var 1.juni och har 28-29dagers syklus. Första barnet så jag vet inte vilken jag ska lita på Kan ni hjälpa mig?

• busan00

Senorita: Grattis till pluset, är oxå gravid me mitt första barn i vecka 11 I morn. Å ja fattar mig heller inte på de där men ja har 2 appar gravid kalender å sen nån 1177 tror ja å där fyller man i sista mens första dag så då kommer de upp. Men man vet nog inte riktigt säkert förän man gjort Ul tror ja. Lycka till

• danosani
    Senorita skrev 2015-06-28 21:28:09 följande:

+ igår äntligen efter 1år. Har kört Naturalcycles i 1månad och när jag skrev in där igår att jag var gravid så blev det 6+1 men clerablue digital sa 2-3 alltså egentligen 4-5veckor.NC sa också att befruktning var 29/5 och att bf är 20.februari 2016,  Första dag i sista mens var 1.juni och har 28-29dagers syklus. Första barnet så jag vet inte vilken jag ska lita på Kan ni hjälpa mig?

Det är lite klurigt det där. Men har du skrivit rätt dag för sista mens, eller menar du 1 maj stället för 1 juni? Annars låter det lite tokigt ;) Min befruktning skedde också ca 29/5, jag har 28 dagar i min cykel och sista mens var 15/5. Mitt BF är 18 februari, så ditt BF den 20 februari känns ju inte helt orimligt! :) Är ni väldigt osäkra så kan det alltid dateras noggrannare med ultraljud.
  • Senorita

30.maj var första dag i sista mens. Har skrivit i det i naturalcycles appen, kollade fel nyss.

• Senorita
    Senorita skrev 2015-06-28 22:48:46 följande:

30.maj var första dag i sista mens. Har skrivit i det i naturalcycles appen, kollade fel nyss.

Hade lagt in graviditetstestet i fel datum på naturalcycles så jag är 4+1 nu:)
  • Darimna
    Senorita skrev 2015-06-28 23:04:55 följande:
    Hade lagt in graviditetstestet i fel datum på naturalcycles så jag är 4+1 nu:)

Så kan det bli

Men då har du BF i mars va?

• Stiffin

Hej! 

Jag hoppar också in här! Jag var på VUL för en liten stund sedan och vi är beräknade till 5/2. Det är vårt andra barn. Vi har en son sedan tidigare som fortfarande är VÄLDIGT liten, så vi kommer ha två småttingar hemma. Kommer bli körigt som tusan, men vafan. Skönt att göra bort blöjåldern på en och samma gång ;)

• busan00

En fråga varför gör alla här tidiga vul ? Ja är orolig å vill oxå göre de å få bekräftat? Hur ska man gå tillväga? Vart ska man ringa?

• gullan83
    busan00 skrev 2015-06-29 11:54:08 följande:

En fråga varför gör alla här tidiga vul ? Ja är orolig å vill oxå göre de å få bekräftat? Hur ska man gå tillväga? Vart ska man ringa?

Jag ringde privat klinik här i stan och sa att jag vill se hjärtat om de går de börjar slå i vecka 7
Svar på tråden BF februari 2016