• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • minneli
    Amandalinnea skrev 2015-07-20 22:24:46 följande:
    Ah okej! Det har bara kommit ytterst lite idag, blir dock lite nojig ändå. Men det är nog ingen fara. Får vänta in ul på torsdag :)
    Men vad skönt att du har ett sånt inbokat! Du ska se att allt är okej:) jag ska också på ul på torsdag!
  • Amandalinnea
    minneli skrev 2015-07-20 22:27:14 följande:

Men vad skönt att du har ett sånt inbokat! Du ska se att allt är okej:) jag ska också på ul på torsdag!

Ja det känns skönt! Känner mig dock väldigt nojig igen, vaknade nyss och de bruna flytningarna har ökat, tycker det kommer väldigt mycket nu. Plus att jag har mer ont i magen :( usch, kan inte somna om nu..
  • minneli
    Amandalinnea skrev 2015-07-21 04:01:39 följande:
    Ja det känns skönt! Känner mig dock väldigt nojig igen, vaknade nyss och de bruna flytningarna har ökat, tycker det kommer väldigt mycket nu. Plus att jag har mer ont i magen :( usch, kan inte somna om nu..
    Du kanske kan ringa idag och kolla om det finns möjlighet att flytta ul tills idag? De kanske har fått en avbokning?
  • Sickan5

Hej på er.. Vart frånvarande då jag gick över till FB grubblar men den spåra ur och hoppas detta håller i sig.

Jag är ialf i V12 ska på UL kub på Torsdag.

Ska bli så spännande att se bebis så tidigt ,detta är mitt andra barn och samma son med första har jag inga känningar att vara gravid. Visst jag är jätte flåsig men inget annat. Så de ska verkligen bli kul att se benen på Torsdag .

Har en rätt jobbig historia bakom mig med sonens pappa så hade bestämt mig för inga fler barn. Därav har jag inga bebis grejer kvar . Men har faktiskt vågat börja samla på mig en del grejer.

• Sickan5
    Sickan5 skrev 2015-07-21 19:54:52 följande:

Hej på er.. Vart frånvarande då jag gick över till FB gruppen men den spåra ur och hoppas detta håller i sig.

Ska bli så spännande att se bebis så tidigt ,detta är mitt andra barn och samma som med första har jag inga känningar att vara gravid. Visst jag är jätte flåsig men inget annat. Så de ska verkligen bli kul att se bebben på Torsdag .

Har en rätt jobbig historia bakom mig med sonens pappa så hade bestämt mig för inga fler barn. Därav har jag inga bebis grejer kvar . Men har faktiskt vågat börja samla på mig en del grejer.

• Sefone

Fått blödning idag v9+1, inte jättemycket men färskt blod några droppar. Igår på VUL var allt ok. Känns som hela jag har stelnat till, är så rädd men försöker hålla tummarna att den inte är farlig..

• JennieN
    Sickan5 skrev 2015-07-21 19:54:52 följande:

Hej på er.. Vart frånvarande då jag gick över till FB grubblar men den spåra ur och hoppas detta håller i sig.

Ska bli så spännande att se bebis så tidigt ,detta är mitt andra barn och samma son med första har jag inga känningar att vara gravid. Visst jag är jätte flåsig men inget annat. Så de ska verkligen bli kul att se benen på Torsdag .

Hej, haha jag väntar fortfarande på att få gå med i fb-gruppen, vad är det för fel på den? :)
  • Penguinlover
    JennieN skrev 2015-07-22 08:17:44 följande:

V 12 (11+2) och ul idag. Så nervös! Behöver en massa hårt hållna tummar!

Jag gjorde ultraljud i måndags 9+6. Var supernervös och hade nästan intalat mig att de inte skulle hitta några hjärtslag. Det gjorde de, och det kändes jättebra efteråt! Det kommer antagligen att gå lika bra för dig. Lycka till idag, jag håller tummarna!
Svar på tråden BF februari 2016