• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • busan00

Tror ja hoppar ur här känner mig inte Välkommen typ :(, för är ingen som svarar på nåt ja skriver ändå .alla ignorera mig :/

• Mamma till två gullegrisar
    minneli skrev 2015-07-25 21:45:39 följande:

Vilken vecka gick det över mer i då?

Jag vill ju inte äta middag någon annanstans än hemma och undrar hur det aka gå när vi åker på semester om en vecka och hur det ska gå när jag börjar jobba. Kan ju inte vara såhär i magen då. De andra graviditeterna har jag varit bättre än vanligt i magen så det här är verkligen tvärtom.

Ungefär när vi åkte utomlands. Ca v8. . Men är fortfarande gasig och lite bubblig. . Tycker allt är lite mer påtagligt denna graviditet. .
  • Mamma till två gullegrisar
    busan00 skrev 2015-07-25 21:47:56 följande:

Tror ja hoppar ur här känner mig inte Välkommen typ :(, för är ingen som svarar på nåt ja skriver ändå .alla ignorera mig :/

Nej det tycker jag inte du ska.. alltid kul om vi är fler som kan följa varandra :))
  • Erna90

Tkr inte alls du ska känna dig ovälkommen, kan tänka mig att det är lite sisådär med uppdateringar nu under semestertid. Kan vidderligeb bara tala glr min egen del och så är det för mig, inte alls lika aktiv som jag var innan semestern!

Har du gått med i ng fb-grupp? Kan tänka mig att det är mer aktivitet där kanske? Jag håller mig fortfarande på denna sidan bara då jag fortfarande vill vara anonym och inte gå ut med min graviditet till folk jag känner
  • minneli

Vad är det du skrivit som du inte fått svar på? Frågan om tidiga ultraljud svarade ju flera på? Ibland kan det bli så att man missar en fråga men då får du skriva frågan igen helt enkelt. Alla här vill väl diskutera sin graviditet med alla antar jag så ta inte åt dig.
  • Sansastark

Nä hoppa inte ur busan00! Jag är inte så aktiv här men ändå, ska försöka bli mer aktiv :)

• Nattöga

Facebook-grupp finns fortfarande och ja, där är det mycket mer aktivitet :)

Alla som vill med i den, skicka PM till mig här med antingen en mailadress eller namn+beskrivning av FB-profilbild så lägger jag till i gruppen :)

• Jasminefjellberg

Hejsan! Jag hoppar in här, plussade i början av Juni, har bf 6 februari som vi har räknat.

Har dock en fråga, jag är nu i v13 (12+0) och har inte gjort något UL ännu utan jag väntar på RUL som är den 15/9. Det är nu 7 veckor kvar tills dess och jag börjar bli nojig nu då jag inte fått bekräftat att fostret lever och allt är bra. Är det många som väntar tills rutinultraljudet första gången ni kollar att allt står rätt till med bebis?

• minneli
    Jasminefjellberg skrev 2015-07-26 17:55:03 följande:

Hejsan! Jag hoppar in här, plussade i början av Juni, har bf 6 februari som vi har räknat.

Har dock en fråga, jag är nu i v13 (12+0) och har inte gjort något UL ännu utan jag väntar på RUL som är den 15/9. Det är nu 7 veckor kvar tills dess och jag börjar bli nojig nu då jag inte fått bekräftat att fostret lever och allt är bra. Är det många som väntar tills rutinultraljudet första gången ni kollar att allt står rätt till med bebis?

Hat du varit hos barnmorskan än? Jag har fått lyssna på hjärtat i v14. Då får du det bekräftat :)
Svar på tråden BF februari 2016