• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • JennieN
    Penguinlover skrev 2015-07-22 08:43:38 följande:
    Jag gjorde ultraljud i måndags 9+6. Var supernervös och hade nästan intalat mig att de inte skulle hitta några hjärtslag. Det gjorde de, och det kändes jättebra efteråt! Det kommer antagligen att gå lika bra för dig. Lycka till idag, jag håller tummarna!
    Åh jag hoppas verkligen det! Har så svårt att föreställa mig ett positivt besked efter ett MA i vintras, tyvärr. Det är tråkigt att man är lite "förstörd" av det. Men självklart hoppas jag!

Härligt att höra det gick bra för dig, vilken känsla! Tack! ????
  • Sefone

Håller tummarna!! Du får berätta hur det gick sen!

JennieN skrev 2015-07-22 08:17:44 följande:

V 12 (11+2) och ul idag. Så nervös! Behöver en massa hårt hållna tummar!

• JennieN
    Sefone skrev 2015-07-22 09:28:00 följande:

Håller tummarna!! Du får berätta hur det gick sen!

Åh det gick bra! Ett litet hjärta slog! Blev dock flyttad en hel del, så nu är det v 9 (8+1) som gäller tills vidare. Bf 29/2, skottdagen. Lycka!
  • Anonym (Småland)
    JennieN skrev 2015-07-22 13:38:20 följande:

Åh det gick bra! Ett litet hjärta slog! Blev dock flyttad en hel del, så nu är det v 9 (8+1) som gäller tills vidare. Bf 29/2, skottdagen. Lycka!

Grattis! Men oj! Tillbakaflyttad 3 veckor, hur kommer det sig? Vilken tur att du det är skottår nästa år, annars hade du haft en mars-bebis, nu får du vara kvar i denna tråden
  • Sefone

Oj! Det flyttad så långt! Jag blev flyttad en dag bakåt första VUL och två dagar framåt andra men det är ju väldigt lite

JennieN skrev 2015-07-22 13:38:20 följande:

• JennieN

Haha Ja det var oväntat långt! Men hon trodde väl att jag blivit befruktad "en cykel senare". Jag har dessutom en historia med oregelbunden mens plus att jag hade en mellanblödning bara 12 dagar efter min senaste mens. Nåja, är överlycklig att det är en levande graviditet med ett litet hjärta som slår. NÄR den kommer är oviktigt, huvudsaken är ATT den gör det. ??

• minneli

Idag gjorde jag ul, hjärtat slog och den rörde på sig:)
    Blev flyttade en dag bak, så går in i vecka 10 imorgon istället.

• Sefone

Absolut! Om det dessutom är möjligt på det sättet så är det ju inget att oroa sig för heller.

JennieN skrev 2015-07-23 12:12:23 följande:

Haha Ja det var oväntat långt! Men hon trodde väl att jag blivit befruktad "en cykel senare". Jag har dessutom en historia med oregelbunden mens plus att jag hade en mellanblödning bara 12 dagar efter min senaste mens. Nåja, är överlycklig att det är en levande graviditet med ett litet hjärta som slår. NÄR den kommer är oviktigt, huvudsaken är ATT den gör det. ??

• Jennsan84

Hej.

Har precis gått in i v 12 (11+0) ska på mitt KUB om 2v. Ganska så nervös inför det. Någon här som gjort sitt?

• Mamma till två gullegrisar
    minneli skrev 2015-07-23 13:22:22 följande:

Idag gjorde jag ul, hjärtat slog och den rörde på sig:)

Blev flyttade en dag bak, så går in i vecka 10 imorgon istället.

Kul att det gick bra.. så mysigt att få se den lille :)
Svar på tråden BF februari 2016