• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Tindrasmatte

Hej allihopa :) var mer aktiv i denna tråd för några veckor sedan, tänkte göra comeback back ^^

Är i v. 11 (10+4) och har blivit väldigt känslosam och känslig. Blir ledsen så att tårarna rinner för att mjölken är slut, eller när jag hör olika låtar och vansinnig för sådant som aldrig så mycket som rört mig i ryggen innan.

Känner inte riktigt igen mig själv... Känns kite läskigt, har ni andra märkt av detta?

• Anneli1984

Hej!

Tänkte att jag skulle våga gå med i denna grupp nu. Plussade i slutet av maj men har haft svårt att hoppas på att det skulle gå vägen då jag har haft tre missfall tidigare på mindre än 1år.
    Är nu i vecka 13+1 och har BF 6/2
    Vänrar just nu på att få ringa och boka tid för ett rutin ul. Har redan varit på ett i v8 pga av de tidigare missfallen och då slog iaf hjärtat på den lill*

• Ia84
    Nattöga skrev 2015-07-31 13:57:49 följande:
    Vill du med i gruppen så pma mig ditt FB-namn + beskrivning av profilbild, alternativt pma mig din mailadress så skickar jag en inbjudan. Detta gäller alla som vill gå med i den hemliga fb-gruppen :)
    Har skickat PM till dig nattöga om att jag
    Vill gå med i Fb-gruppen.
  • Alexis89

Hej allihopa!

Vad kul att det finns ett diskussionsforum för oss som har BF i februari ????!

Jag är ny i detta forum, är i vecka 13 och har BF 14/2, på alla hjärtans dag ??.

Även om jag ännu är lite hemlig så kan jag berätta lite mer om mig själv. Jag är född 89, bor i nordvästra Skåne och väntar mitt första barn ??.

• MatildaMilano

Hej! Jag hoppar gärna in här i gruppen :) Har bf 26/2-16 så är i vecka 11 nu (10+3). 
    Om någon har möjlighet att lägga till mig i fb gruppen så vore det superb, Matilda Milano heter jag på fb :)

@MatildaMilano på ig. Från 17år & Mamma, 3 barn på 4år.
  • Anonym (Malin)

Adda gärna mig på fb! Heter Malin Koschnike. Bf 16/2-16

• Skindeep84

Hej!'

Jag har bf 20/2 (är nu gravid i 11+0) och det är mitt andra barn. Har en son född augusti 13

• Sefone

Nu har jag varit på nytt VUL (11+1) och fått reda på vad som orsakar mina blödningar. Moderkakan är föreliggande och ligger i bakkant. I den föreliggande delen har en liten kant lossat och det är därifrån det blöder. Jag har blivit sjukskriven två veckor och tillsagd att vila och inte lyfta tungt eller gå långa sträckor och ska på nytt UL om två veckor. Fostret sprattlade dock på för fullt och vi kunde se armar och ben mm.

• Erna90

Imon väntar första UL och kubtest. Ska bli spännande men är så sjukt rädd att ngt ska vara fel. Hur kände ni inför UL och kub ni som hunnit göra det?

• sladda
    Erna90 skrev 2015-08-04 11:28:37 följande:

Imon väntar första UL och kubtest. Ska bli spännande men är så sjukt rädd att ngt ska vara fel. Hur kände ni inför UL och kub ni som hunnit göra det?

Ska oxå göra mitt imorgon. Å är sjukt nervös precis som du.
Svar på tråden BF februari 2016