• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Jennsan84

Har mitt på torsdag och är hur nervös och orolig som helst. Går igenom massa olika senarium i mitt huvud om vad som kan hända. Förstår precis hur du känner det.

Erna90 skrev 2015-08-04 11:28:37 följande:

Imon väntar första UL och kubtest. Ska bli spännande men är så sjukt rädd att ngt ska vara fel. Hur kände ni inför UL och kub ni som hunnit göra det?

• Rather safe than sorry
    Nattöga skrev 2015-07-31 13:57:49 följande:
    Vill du med i gruppen så pma mig ditt FB-namn + beskrivning av profilbild, alternativt pma mig din mailadress så skickar jag en inbjudan. Detta gäller alla som vill gå med i den hemliga fb-gruppen :)
    Har pm:at dig om fb-gruppen! :)

Är i vecka 12+5 nu, har bf 12/2 (lite olika bud från min Naturalcycles-app och BM men någonstans däromkring iaf)

Visst betyder hemlig att den inte syns för ens andra facebookvänner?
  • sladda

Jahopp inskrivning idag. BM sa att jag bör bara gå upp 5-6kg pga min nuvarande vikt. Gick upp 18kg med de andra två. Å vikten jag har idag har jag haft de senaste 13åren. (Bortsett under graviditeterna) så just nu känns det inget kul att vara gravid :(

• lindakarlsson4380
    sladda skrev 2015-08-04 15:20:03 följande:

Jahopp inskrivning idag. BM sa att jag bör bara gå upp 5-6kg pga min nuvarande vikt. Gick upp 18kg med de andra två. Å vikten jag har idag har jag haft de senaste 13åren. (Bortsett under graviditeterna) så just nu känns det inget kul att vara gravid :(

Jag har inskrivningen på torsdag och är sjukt nervös för vägningen.. vad väger du och hur lång är du?
  • Anonym (orolig)

Är i vecka 16 (15+1) å hat gått upp 3 kilo bara . Är 167 lång å väger 52 kilo .

• Mamma till två gullegrisar
    Skindeep84 skrev 2015-08-02 17:21:53 följande:

Hej!'

Jag har bf 20/2 (är nu gravid i 11+0) och det är mitt andra barn. Har en son född augusti 13

Jag har bf 24/2. Går in i 11+0 imorgon. Du borde ju ligga ett par före mig då..
  • Nattöga
    Nattöga skrev 2015-07-31 13:57:49 följande:
    Vill du med i gruppen så pma mig ditt FB-namn + beskrivning av profilbild, alternativt pma mig din mailadress så skickar jag en inbjudan. Detta gäller alla som vill gå med i den hemliga fb-gruppen :)
  • LongingForAChild

Gravid 13+2 V.14, BF 7:e Februari.
    Försökt bli gravid i 6år, 3 misslyckade fertilitetsförsök och flera försök som aldrig ledde till inplantering. Nu gravid på naturlig väg som genom ett mirakel.

Hoppas få följa mer er här :D

Svar på tråden BF februari 2016