• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • CupcakeDream

Jag berättade för chefen förra veckan ;) Hon blev glad. Har berättat för mina jobbarkompisar med. Jobbar som undersköterska!

• Mamma till två gullegrisar
    hannis12345 skrev 2015-08-17 21:19:40 följande:

Oj, riktigt bra ju - är det inte det bästa man kan få??

Jag har kub på måndag o är toooook nervös!!

Jaaa vi blev så glada :) jo, bm sa något om det bästa resultatet eller så sa hon något av det bästa man kan få. :)))

Vilken vecka är du i på måndag? Det kommer gå jättebra. :) jag blev mest förvånad att hon tittade så grundligt på alla organ och allt. Trodde det skulle ta 5 min och sen vara klart. Så det blev en mysig överraskning :)
  • hannis12345

På måndag när jag gör Kub ultraljud är jag i 12+4

Jag är 32 år i år, hur gammal är du? Min bm sa typ att man bara kunde få 120000 om man var 20 år typ, så riktigt grattis till er;)))

Mamma till två gullegrisar skrev 2015-08-17 22:15:15 följande:

Jaaa vi blev så glada :) jo, bm sa något om det bästa resultatet eller så sa hon något av det bästa man kan få. :)))

Vilken vecka är du i på måndag? Det kommer gå jättebra. :) jag blev mest förvånad att hon tittade så grundligt på alla organ och allt. Trodde det skulle ta 5 min och sen vara klart. Så det blev en mysig överraskning :)

• LongingForAChild
    Anonym (orolig) skrev 2015-08-17 14:18:10 följande:

Har redan gjort de å hon säger att de görs inte förän efter vecka 24 så de är väl bara p stå ut till nästa vecka å bara hoppas hoppas den lille lever :(