• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Lollipoppan

Har gått in i v 13 och är bara så orolig hela tiden. Mår bra nu, känns som grav symtomen försvunnit.. Har ingen växtvärk eller ont i magen.
    För 2,5 veckor sedan mådde ju bebisen bra men nu känns väntan till RUL lång och vet ju inte alls hur bebisen mår.
    Magen syns och alla Gratulerar, men vågar inte ta till mig det.
    Är kanske skadad efter mitt MA. Men är det någon annan som känner som jag?

• Anonym (orolig)

Lollipoppan: Ja känner som du är orolig hele tiden vågar knappt se fram emot rul fall något är fel. Känner ingenting bara ofta ont i huve å magen sväller upp på kvällen å när ja ätit . Går in i vecka 18 i morgon . Inte ens fått sett om de ens slår ett litet hjärta alls någon gång under den tiden :(

• minneli
    Anonym (orolig) skrev 2015-08-16 11:19:11 följande:

Lollipoppan: Ja känner som du är orolig hele tiden vågar knappt se fram emot rul fall något är fel. Känner ingenting bara ofta ont i huve å magen sväller upp på kvällen å när ja ätit . Går in i vecka 18 i morgon . Inte ens fått sett om de ens slår ett litet hjärta alls någon gång under den tiden :(

Sväller magen upp av gaser på kvällen så kan jag rekommendera Dimetikon!
  • Lollipoppan
    Anonym (orolig) skrev 2015-08-16 11:19:11 följande:

Usch ja det är jobbigt. Förstår att det känns ännu värre för dig som inte sett bebis någon gång. Ska du göra RUL snart?
  • Anonym (orolig)

Om typ 2 veckor ska ja göre de.. ser inte 3ns fram emot de. Vet inte va de är me mig är bara ledsen hele tiden. :(

• Elenius

Hej alla!
    Har BF 27 februari.

Har haft bruna flytningar och igår kom en liten blödning, ringde till mvc och hon sa att jag haft en liknande blödning för exakt en månad sedan. Så det kunde vara mens som kommer igenom, någon som varit med om liknande? Har även haft mensvärk/växtvärk till och från sen den dagen jag skulle fått mens, de var varierat i styrka.

• Mamma till två gullegrisar

Imorgon är det Kub. . Ska bli mysigt och se lilla pyret :)

Mår fortfarande illa på eftermiddagen och kvällen. . Hoppas verkligen det försvinner snart.. v14 på onsdag. .

Hur mår ni alla?

• Sefone

Jag har börjat må illa igen, hade en paus i illamåendet mellan v 10 och 12 ungefär men helt plötsligt kom det tillbaka. Oftast på kväll/eftermiddag och ofta om jag ligger ner i fel ställning. Hoppas på att slippa det snart.

Tröttheten har inte heller riktigt släppt men får ju bara vila nu under sjukskrivningen så kanske det som bidrar.

Lycka till på kub imorgon!

Mamma till två gullegrisar skrev 2015-08-16 20:24:28 följande:

Imorgon är det Kub. . Ska bli mysigt och se lilla pyret :)

Mår fortfarande illa på eftermiddagen och kvällen. . Hoppas verkligen det försvinner snart.. v14 på onsdag. .

Hur mår ni alla?

• Anonym (orolig)

Börjar tappa hoppet om att ens vara gravid längre , är i vecka 18 å de syns inget bara en liten liten bulle å de hade ja innan oxå, ser inte fram emot Rul heller för kommer säkert få till svar att barne är dött lr att de inte växer som de ska . Va ska ja göre ?:( ledsen tjej

• Anonym (Jessica)
    Anonym (orolig) skrev 2015-08-17 10:08:27 följande:

Börjar tappa hoppet om att ens vara gravid längre , är i vecka 18 å de syns inget bara en liten liten bulle å de hade ja innan oxå, ser inte fram emot Rul heller för kommer säkert få till svar att barne är dött lr att de inte växer som de ska . Va ska ja göre ?:( ledsen tjej

Du kan kanske ringa din barnmorska och be att få lyssna på hjärtat? Den möjligheten har jag och tänker nog göra det snart om den lille inte börjar sparka i magen så jg känner det...
Svar på tråden BF februari 2016