• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • ondar

SEr att ni pratar vagn :). Vi ska köpa begagnat o spara några tusenlappar, jag älskar gunget på Brios vagnar med fyra fasta hjul o som hundägare är det viktigt att den tar sig fram överallt men tyvärr är ju dessa samt Emmaljunga City Cross som jag också vart inne på väldigt stora att packa in i bil så är inne på Brio Smile nu istället som enligt Barnvagnsbloggen.se (tips om ni inte läst där) går fram bra i terräng o snö trots rörliga framhjul. Tyvärr tycker jag de är skitfula men de blir små ihopfällda och med tre hundar som också ska få plats bak så är det ett måste :).

• Mamma till två gullegrisar
    Anonym (orolig) skrev 2015-09-14 07:31:59 följande:

Mamma till två gullegrisar : Ja har kolla typ på bambu jollyroom och barnvagnwebbutik lr va den hette, Ne ja känner inte nåt vidare kände lite typ kittlande känsla å nåt dunk typ förra veckan men nu inte nåt nästan så oroar mig så klart :( är i vecka 22 i morn

Då dröjer det inte länge förrän du känner regelbundet :)

Babysmooth har också fina. Jag har inte list och lägga 8000-10000 på vagn. Man betalar bara för märket ju. Finns andra fina och billigare vagnar som inte kostar jättemycket och som är lika bra och lika säkra.
  • Anonym (orolig)

Mamma till två gullegrisar : Ja ja får hoppas de ;) vill så gärna beställa vagnen nu men tror nog ja ska vänta tills slutet av oktober iaf lr nåt, den ja har kollat på vet ja flera vänner som har å den är jätte bra , ä väl inge speciellt märke lr så men ja är inte så mkt för dyra märkes grejer för som dub säger så är lite billigare alternativ lika bra de ! Den ja kollat på kostade 4000 med sittdel liggdel väska myggnät å regnät å den är helt okej väldigt fin me tycker ja :) å har frågar runt å bm säger att de är en bra vagn så.

• Lysmasken

Köpte faktiskt en helt ny vagn på rea. En Emmaljunga city cross- 15 för 4600:-

Skulle egentligen köpt bara klädsel till den 10 år gamla vagnen.

Isabelle 051204 Filippa 080401 Novalie 100825
  • Anonym (orolig)

Lysmasken: Ok då är dw bara antagligen liggdelen väl? För den ja ska ha är de allt från 0-3 år med i å de är ju de bästa .

Anonym (orolig) skrev 2015-09-14 08:49:17 följande:

Mamma till två gullegrisar : Ja ja får hoppas de ;) vill så gärna beställa vagnen nu men tror nog ja ska vänta tills slutet av oktober iaf lr nåt, den ja har kollat på vet ja flera vänner som har å den är jätte bra , ä väl inge speciellt märke lr så men ja är inte så mkt för dyra märkes grejer för som dub säger så är lite billigare alternativ lika bra de ! Den ja kollat på kostade 4000 med sittdel liggdel väska myggnät å regnät å den är helt okej väldigt fin me tycker ja :) å har frågar runt å bm säger att de är en bra vagn så.

Skicka bild på den. Eller hemsidan. Vill gärna se :)
    Lysmasken skrev 2015-09-14 08:50:43 följande:

Köpte faktiskt en helt ny vagn på rea. En Emmaljunga city cross- 15 för 4600:-

Skulle egentligen köpt bara klädsel till den 10 år gamla vagnen.

Det var ju bra pris :))
  • Anonym (orolig)

De går inte vet inte hur man gör ska försöka igen annars finns den på barnvagnar-webbutik å den heter baby merc maylo barnvagnar 3 in 1:)

Svar på tråden BF februari 2016