• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Februari16

Hej tjejer, vi har fått tråkiga besked så jag drar mig ur den här tråden och FL ett tag. Lycka till ni andra.

• Anonym (Småland)
    Februari16 skrev 2015-09-17 20:18:49 följande:

Hej tjejer, vi har fått tråkiga besked så jag drar mig ur den här tråden och FL ett tag. Lycka till ni andra.

Det finns självklart inget att skriva som lindrar smärtan men ta hand om er och massor med kramar! Ni finns i mina tankar...
  • Linda8110

Nej men vad har hänt?!?!?! I vilket fall som helst så alla tankar till er.... Vi ligger ju nästan lika i tid så blir väldigt orolig. Kram
  • minneli

Vad är det som har hänt?!
    Kramar!
  • Anonym (mamma3)

Jag går in i ve 18 idag och har inte känt sparkar knappt alls sista dagarna. Känner mer som mensvärk än Växtvärken. . Vägde mig nu och har dessutom gått ner i vikt (!) Så från 3 kg viktökning är jag nere på 1.5 kg sammanlagt..någon mer som gått ner? Jag är inte överviktig innan eller kräkts. Kan det vara tecken på missfall tror ni?

Usch vad orolig man blir hela tiden över allt som kan hända :(

• Linda8110
    Anonym (mamma3) skrev 2015-09-18 07:00:39 följande:

Jag går in i ve 18 idag och har inte känt sparkar knappt alls sista dagarna. Känner mer som mensvärk än Växtvärken. . Vägde mig nu och har dessutom gått ner i vikt (!) Så från 3 kg viktökning är jag nere på 1.5 kg sammanlagt..någon mer som gått ner? Jag är inte överviktig innan eller kräkts. Kan det vara tecken på missfall tror ni?

Usch vad orolig man blir hela tiden över allt som kan hända :(

Har du varit på ultraljud?
  • Anonym (Emman)
    Anonym (orolig) skrev 2015-09-17 15:59:50 följande:

Brukar ni ha sex ofta? Känns inte som ja vågar fall de ska hända lill plutten nåt:( å sen är ja aldrig kåt heller sen ja blev gravid nån mer som har samma?

Har absolut noll lust nu. Vill inte ha sex och det beror enbart på att lusten inte finns nu som gravid. Skulle aldrig "ställa upp" och ha sex för sambons skull som någon skrev. Han får förstå det och skulle bara bli så fel om jag gjorde så. Har haft sex några gånger under graviditeten, men ju lÄngre jag gått ju mer har lusten försvunnit.
  • minneli

Var ju hos bm i tisdags och fick svaret att jag hade ont i magen för att den växte fort och för att jag varit gravid fyra ggr. Men idag ringde bm och hade upptäckt att jag hade urinvägsinfektion. Så nu ska jag äta Pencillin i fem dagar och vid förlossningen ska jag få
    Antibiotika så att inte bakterierna åker till bäbisen. Det här förklarar ju varför jag haft så ont så länge och varit frusen mm.

• Mamma till två gullegrisar

Usch va tråkigt.. ta hand om er..
Svar på tråden BF februari 2016