• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Lysmasken

Är oxå i v 17 & väldigt osäker på om jag känner något. Är 4:je barnet

Isabelle 051204 Filippa 080401 Novalie 100825
  • AngelinaAr
    Mamma till två gullegrisar skrev 2015-09-11 08:55:50 följande:

Låter ju hemskt att hon slog med apparaten för att få den och vända sig. :(

Ursäkta men hade hon slagit mig så svär hade u fucking drömt till henne...ushh jävla dåre asså
  • Februari16

Ser att några diskuterar fosterrörelser.. jag fick veta igår att jag har moderkakan i framvägg vilket ju dämpar sparkarna något än så länge. Jag kände första rörelserna i vecka 16, är i vecka 19 nu men känner fortfarande inga regelbundna rörelser varje dag. Men det kommer väl. Snart, hoppas jag

• Lollipoppan

Har känt ganska tydliga minisparkar nu senaste veckan men absolut inte varje dag. Är i v 17 också.

• Marie14

Jag är i vecka 19. Jag har känt rörelser sedan vecka 15-16 någonting. Faktiskt nästan varje dag. Oftast på eftermiddagen:)
    Nojar för det mesta, varför känner jag så mycket och inte andra...så där kan mna ju hålla på...

• Linda8110

Gått in i v.19 idag och på eftermiddagen kände jag den första fosterrörelsen! Häftigt och konstigt på samma gång :)

• Agnesmamma2012
    Linda8110 skrev 2015-09-10 11:56:01 följande:

Ja :) Ett mycket efterlängtat sådant!

Härligt :). Andra för oss men har fått kämpa över 1,5 år denna gången för de skulle bli något , gått igenom utredning och behandlats med hormoner , men äntligen var det vår tur :). Känner du av rörelser än ?
  • Linda8110
    Agnesmamma2012 skrev 2015-09-11 22:09:30 följande:
    Härligt :). Andra för oss men har fått kämpa över 1,5 år denna gången för de skulle bli något , gått igenom utredning och behandlats med hormoner , men äntligen var det vår tur :). Känner du av rörelser än ?
    Vi har kämpat 3 år för detta lilla pyre som nu äntligen blev till via IVF. 6e frysförsöket! Kände första rörelsen idag :)
  • Agnesmamma2012
    Linda8110 skrev 2015-09-11 22:10:43 följande:

Vi har kämpat 3 år för detta lilla pyre som nu äntligen blev till via IVF. 6e frysförsöket! Kände första rörelsen idag :)

Så mysigt med rörelser :) hoppas jag också börjar känna något snart . Därför e jag lite nervös inför rul , att något skulle vara fel :/. Har du haft en bra graviditet hittills ? Mycket krämpor ? Gått upp något i vikt ? Syns det mycket :)?
Svar på tråden BF februari 2016