• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Linda8110
    idm skrev 2015-11-30 20:18:04 följande:
    Ja att det känns lättare på morgonen håller jag med om :) på eftermiddagen och kvällen känner jag mig väldigt slut. Jobbet tar betydligt mer på kroppen nu än tidigare, vilket iofs inte är så konstigt :) Längtan efter ledigheten är stor! :)
    Oh ja! Jag är sååå klar med jobb nu känner jag haha! Jobbar sista dagen 11/12, hurra :)
  • minneli

Jag har nedräkning nu, 14 dagar kvar på jobbet och går in i tredje trimestern, v29 imorgon! :D

• idm
    Linda8110 skrev 2015-11-30 20:32:38 följande:

Oh ja! Jag är sååå klar med jobb nu känner jag haha! Jobbar sista dagen 11/12, hurra :)

Då kan vi ha nedräkning tillsammans :)! Sista jobbdagen den 10 december! Vi närmar oss :))
  • idm
    minneli skrev 2015-11-30 21:08:48 följande:

Jag har nedräkning nu, 14 dagar kvar på jobbet och går in i tredje trimestern, v29 imorgon! :D

Så härligt! :) Här är sista jobbdagen den 10 december :) v. 31 på onsdag! Jises. För varje dag som går är vi alla en dag närmare bebis <3 längtar efter februari!!
  • Februari16
    Mamma till två gullegrisar skrev 2015-11-30 20:30:45 följande:

Hur går det för dig?

Förlåt att jag inte har uppdaterat, den här förkylningen tar all ork från mig Jag har fortfarande en hemsk hosta och mycket sammandragningar men förlossningen tyckte inte att det var nån fara (förutom att det är jobbigt för mig förstås). Så jag fortsätter att hosta och sitta upp och sova tills det går över av sig självt..
  • Mamma till två gullegrisar
    Februari16 skrev 2015-11-30 21:58:11 följande:

Förlåt att jag inte har uppdaterat, den här förkylningen tar all ork från mig Jag har fortfarande en hemsk hosta och mycket sammandragningar men förlossningen tyckte inte att det var nån fara (förutom att det är jobbigt för mig förstås). Så jag fortsätter att hosta och sitta upp och sova tills det går över av sig självt..

Fy, stackars dig.. bara vila så mycket det bara går..
  • Linda8110
    idm skrev 2015-11-30 21:13:10 följande:
    Då kan vi ha nedräkning tillsammans :)! Sista jobbdagen den 10 december! Vi närmar oss :))
    Hurra!!! :D
    Jag har en semesterdag den 10/12 så man kan nästan säga att jag slutar då haha. Ska bara fira lite lucia med barnen på jobbet den 11e :)
  • Delfinbina

Jag jobbar med sista dagen den 10e

Julbord den 11e med jobbet sen ledig ska bli så skönt!!!

Linda8110 skrev 2015-12-01 06:15:27 följande:

Hurra!!! :D

Jag har en semesterdag den 10/12 så man kan nästan säga att jag slutar då haha. Ska bara fira lite lucia med barnen på jobbet den 11e :)

• Anonym (Bf feb)

Hej!

Jag är i vecka 30... Är lite nyfiken på hur ni mår känslomässigt? Jag känner mig nämligen så nedstämd och bröt ihop under helgen och bara storgrät flera gånger. Har sjukanmält mig från jobbet nu måndag och tisdag för att jag känt mig så nere. Och nu känner jag såklart dåligt samvete för det...!

Sen har jag blivit så extremt klängig på min sambo, vill helst bara sitta hemma ihopkurad med honom HELA TIDEN. Känner mig inte normal direkt :)

Svar på tråden BF februari 2016