• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • lillterror

Nu tycker jag att det är dags för lite fler bebisar att komma till världen! Kom igen nu =D

• CupcakeDream

Ja kom nu våra bärfisar!!!:):)

Bf-2 Hoppas det bara smäller till. Har inte haft några tecken än. Ingen slempropp eller något;)

Bara väldigt ont av foglossningen och vasst tryck neråt. Igår kändes det som jag skulle kissa ut en glasbit !

• Mamma till två gullegrisar
    minneli skrev 2016-02-10 22:21:45 följande:

Idag måste det hänt mkt. Eller så är det helt meningslösa förvärkar. Det har känts i magen större delen av dagen. Inget regelbundet utan mer molande men ändå ganska kraftigt molande. Min sambo ska jobba långt bort imorgon oxå... Fast jag inbillar mig säkert bara. Känns så overkligt att ngt skulle va på g.

Jag hade också mycket känningar igår, även i ryggen. Men nu är det som bortblåst..

Så känner jag med. Man vet att det är nära men känns overkligt, att man snart ska föda och vår gosse kommer :)
  • Mamma till två gullegrisar
    lillterror skrev 2016-02-11 06:04:43 följande:

Nu tycker jag att det är dags för lite fler bebisar att komma till världen! Kom igen nu =D

Jaa, nu väntar vi :)

När har du bf?
  • minneli
    Mamma till två gullegrisar skrev 2016-02-11 07:57:52 följande:
    Jag hade också mycket känningar igår, även i ryggen. Men nu är det som bortblåst..

Så känner jag med. Man vet att det är nära men känns overkligt, att man snart ska föda och vår gosse kommer :)
    5.15 imorse gick vattnet!
  • MalinTherese
    minneli skrev 2016-02-11 08:43:53 följande:

Åhå! Nu börjar det hända grejer :) spännande! :)
  • CupcakeDream
    minneli skrev 2016-02-11 08:43:53 följande:

Jippi! Va kul! Hur känns det när vattnet går? Hur mår du nu?
  • lillterror
    Mamma till två gullegrisar skrev 2016-02-11 08:01:56 följande:

Jaa, nu väntar vi :)

När har du bf?

Jag har bf 17 men räknar kallt med att gå över :) men jag har förvärkar och molande känsla i mage och rygg var och varannan kväll men på morgonen är det som bortblåst igen :)

När har du bf? Såg att du också haft känningar på kvällen? :)

Minneli- gud vad kul! Väntar med spänning på hur det artar sig! =)
  • Anonym (Bf feb)

Inga tecken här heller... Kanske liiite mer molvärk, men det gör fortfarande mindre ont än vid mens haha. Så inte mycket att komma med. Känner lite mer hugg och stickningar neråt. Men men, väntan fortsätter..!

Spännande Minneli! Undrar också hur det kändes!

Svar på tråden BF februari 2016