Anonym (orolig) skrev 2016-02-09 22:18:45 följande:
Min tös på 3 veckor håller på å rullar med ögonen typ så de svarta försvinner en stund ser skit läskigt ut. Så gör hon innan hon somnar ibland. Har nån annan märkt de? Orolig som man är så är man rädd de ska vara nåt farligt.
Så gör min kille också och de flesta bebisar gör så när de håller på att somna så det är ingen fara

sladda skrev 2016-02-10 06:30:58 följande:
Jag har legat o grubblat över en sak hela natten å vet inte hur jag ska gå tillväga. Här är man i väntans tider o längtar efter att få se vem man har i magen. Men igår så fick min syster missfall (v15). Vi hade båda sett fram emot att gå hemma samtidigt o skojjat om att kusinerna kommer hamna i samma klass. Detta är mitt tredje barn o det skulle bli hennes första (de har försökt länge). Men nu så sögs all energi ur mig. Kännes inte samma glädje utan är så ledsen för hennes skull å jag vet inte hur jag ska stötta henne. Sa inte så mycket till henne igår när vi pratades vid mer än att jag beklagade. Hon ville jag skulle åkt upp till vår mamma o tröstat henne för hon hade tagit det hårt o gamla sår som revs upp där. Men det kunde jag inte, jag kan ju inte släppa allt när jag står mitt i matlagningen till barnen o sambon jobbade. Hörde missnöjet att jag inte kunde ta mig den tiden utan att jag bara valde att ringa mamma... Så nu ligger man här med i åtanke att man har en besviken ledsen syster å kan inte riktigt glädjas åt det som komma skall......
Men usch så hemskt och ledsamt

Förstår att du inte bara kunde släppa allt och det gör nog din syster också egentligen men sorgen tog nog över. Så fruktansvärt det måste vara för dom, vecka 15 är ju så sent