• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Mamma till två gullegrisar
    lillterror skrev 2016-02-28 07:47:08 följande:

Den sker på fredag morgon. Är mogen och börjat öppna mig så hoppas innerligt att det inte blir en långdragen historia då =)

Hur går det för dig? såg att du haft värkar i natt, har du fått sova något alls?

Skönt, då har ni en dag att sikta in er på om det inte sätter igång innan :)

Njae, inte så mycket. . Lite drygt två timmar men känns ok ändå. Somnade till lite snabbt nu på morgonen men blev väckt av nya personalen.. men hoppas på en händelserik dag ;)
  • lillterror
    Mamma till två gullegrisar skrev 2016-02-28 07:58:27 följande:

Skönt, då har ni en dag att sikta in er på om det inte sätter igång innan :)

Njae, inte så mycket. . Lite drygt två timmar men känns ok ändå. Somnade till lite snabbt nu på morgonen men blev väckt av nya personalen.. men hoppas på en händelserik dag ;)

Ja "övertidsdagarna" är inte lika jobbiga längre nu när det finns ett datum =) bf +11 idag =)

Gud vad spännande! Är så himla avis nu haha! Snart kommer äntligen den där efterlängtade bebisen!
  • Anonym (Bf feb)
    Mamma till två gullegrisar skrev 2016-02-28 06:32:47 följande:

God morgon alla..

Kan lika bra uppdatera här eftersom jag inte kan sova. Har varit vaken sen 02 inatt. .

Har börjat få värkar nu. Ungefär var 5 minut men dom varar inte så länge så är nog en bra bit kvar..

Eftersom jag inte var mogen vid igångsättningen så hoppas jag iallafall att tappen är helt utplånad och lite öppen vid nästa koll. Hoppas ;)

Uppdaterar så länge jag orkar. . Förresten hör en liten bebis utanför vårt rum :) underbart. . Nu längtar vi :))

Åh spännande, lycka till! Ja uppdatera så länge det går
  • LMG

Ni som har fött barn. Hur mådde ni innan det drog igång? Jag mår så jäkla konstigt, känner mig jätte slö och konstig i kroppen.. Typ allmän sjukdoms känsla. Mår också illa, trodde jag höll på bli magsjuk när jag vaknade imorse. Usch har inte tid att bli sjuk nu

• Lysmasken

Haft lite blod blandat flytningar. Sa plopp någon gång i toan men där fanns inget. Frågan är om slemproppen gick helt....

Dom som slemproppen har gått för, slutade det komma blod blandat flytningar efter den var helt borta?

Har inga värkar eller nått annat.

Isabelle 051204 Filippa 080401 Novalie 100825
  • Anonym (orolig)
    Lysmasken skrev 2016-02-28 15:36:23 följande:

Haft lite blod blandat flytningar. Sa plopp någon gång i toan men där fanns inget. Frågan är om slemproppen gick helt....

Dom som slemproppen har gått för, slutade det komma blod blandat flytningar efter den var helt borta?

Har inga värkar eller nått annat.

Min slemproppen gick men de kom inget rött blod var lite ljust /rosa aktivt , de kom som en flytning fast var mera segt å klumpigt .
  • Anonym (orolig)
    LMG skrev 2016-02-28 14:08:40 följande:

Ni som har fött barn. Hur mådde ni innan det drog igång? Jag mår så jäkla konstigt, känner mig jätte slö och konstig i kroppen.. Typ allmän sjukdoms känsla. Mår också illa, trodde jag höll på bli magsjuk när jag vaknade imorse. Usch har inte tid att bli sjuk nu

Jag hade väldigt ont i ryggen / ischias på onsdagen å torsdagen den 13-14e , så kunde inte sova elr sitta /ligga stilla fick gå runt bara , sen den 16e kom hon . Hoppas inte du blir sjuk, när har du bf ?
  • Anonym (orolig)
    Mamma till två gullegrisar skrev 2016-02-28 12:09:17 följande:

Öppen 4 cm och mycket värkar.. men funkar med andning och värmedyna än så länge. .

Har svarat väl på denna igångsättning så känns skönt :)

Vad spännande , lycka till! Är avundsjuk på er som inte fått än, vill gör om de igen var Så häftigt :)
  • LMG
    Anonym (orolig) skrev 2016-02-28 15:56:30 följande:
    Jag hade väldigt ont i ryggen / ischias på onsdagen å torsdagen den 13-14e , så kunde inte sova elr sitta /ligga stilla fick gå runt bara , sen den 16e kom hon . Hoppas inte du blir sjuk, när har du bf ?
    Har bf idag, mår fortfarande illa samtidigt som jag är vrålhungrig och bara vill äta hela tiden
Svar på tråden BF februari 2016