zespriem skrev 2016-02-26 08:32:13 följande:
Jag blev ju inlagd för misstänkt havandeskapsförgiftning. Men misstankarna avskrevs och jag fick åka hem igen :) Vet inte om jag skrev det och pallar inte kolla, men jag Fick också hinnsvepning av gynekolog där. Tappen var mjuk, kort och öppen ca två cm. Svepningen gjorde riktigt ont och jag blödde en del efteråt + att slemproppen har kommit ut. Men detta var i måndags, så den hade väl knappast nån effekt mer än att jag Haft en förbannat massa onda sammandragningar och molvärk sen dess. Fast nån bebis har ju inte kommit ut. Är dock rädd att det gjort nån nytta och att det går lite för snabbt när det väl är dags. Om jag inte hunnit föda på måndag så får bm ta en koll ;) Fick lite blod på pappret imorse, teckenblödning kanske? Bf enligt senaste mens idag. Hade varit himla fint om det sätter igång lagom till efter mannen kommit hem till jobbet ikväll, maten är uppäten och köket undanplockat ;)
Vad skönt att dom avskrev havandeskapsförgiftning! Min bm förvarnade mig om att svepningen kan göra riktigt ont och vara obehaglig, men jag kände absolut ingenting annat än i höfterna pga foglossningen! Så jag klurade ganska snart efterpå om den var så effektiv då =) haft molvärk men inte mer än vanligt, men i morse släppte lite av slemmisen, inget blod öht.
Hoppas det är en teckenblödning för dig nu då! Och som du säger, att det sätter igång när kvällen är gjord så man i lugn och ro, mätt och belåten, kan koncentrera sig på sin uppgift ;)