BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Roligt att läsa alla era fina namn!
Vi har inga namn än, min sambo är inte så mottaglig för att prata om det ännu. Det känns som att han är rädd för att jinxa allt.. Därav har vi inte pratat om något praktiskt. Nån annan som har varit med om det?
Roligt att läsa alla era fina namn!
Vi har inga namn än, min sambo är inte så mottaglig för att prata om det ännu. Det känns som att han är rädd för att jinxa allt.. Därav har vi inte pratat om något praktiskt. Nån annan som har varit med om det?
Hej tjejer :)
Jag hoppar gärna in här om det är okej. Jag och sambon väntar vårt andra barn med bf 12/4. Vi har en pojke på 13 månader här hemma så det blir inte mycket vilande för min del. Fick erbjudande om kub fast min ålder tack vare att det blir tajt mellan barnen. Fick en siffra på 1/23112 så vi blev jätte nöjda. Flick namn är vi överens om, blir en liten Hailey. Pojk namn va vi överens om men båda har börjat vela lite, men det är ju många månader kvar så ingen stress :)
Idag är de ett bm besök för min del. Jag bad om ett besök mellan förra besöket och rul som är 5/11. Egentligen bara för att kolla så allt är som de ska med blodtryck och så. Om jag vågar så ska jag fråga om hon kan försöka och lyssna efter hjärtljuden, men vet att de kan vara för tidigt.
Idag är de ett bm besök för min del. Jag bad om ett besök mellan förra besöket och rul som är 5/11. Egentligen bara för att kolla så allt är som de ska med blodtryck och så. Om jag vågar så ska jag fråga om hon kan försöka och lyssna efter hjärtljuden, men vet att de kan vara för tidigt.
Hej, hoppar in här. Gravid med första barnet, gjorde KUB i tisdags och fick reda på att jag var 3 veckor tidigare än BM räknat. Senaste mensen, som var väldigt liten visade sig vara då ägget satte sig. ;)
Facebookgrupp: Då jag har hamnat på efterkälken och inte hittat någon aprilbebis grupp på Facebook så har jag startat en egen. Så om någon annan är intresserad av en liten och hemlig grupp på fejjan, så skicka gärna ett PM. ^^
Hoppar gärna in här, precis fått veta att jag väntar min 5e, och är beräknad runt 15 april så är alltså i vecka 14 nu. ????